“Mycket trevligt café och personal”

Byvägen35 Hembageri & Cafe
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Sankt Olof
Beskrivning: Byvägen35 är Österlens ekologiska hembageri & café med stenugnsgräddade surdegsbröd och härliga sötsaker. Självklart gör vi allt från grunden med känsla för smak, kvalitet och respekt för hantverket. På Byvägen35 serveras en god frukostbuffé från kl08och vegetarisk lunch från kl12. Varmt välkomna/Iwona&Matti
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt ställe för en fila eller kanske en lunch. Vi fikade bara och det var jättegoda kakor och en fantastiskt god kaffe latte. Lunchbuffén (vegetarisk) såg mycket lockande ut men det får bli nästa gång vi är i St Olof.

Tack Björn W

Omdömet skrevs 24 mars 2018

En pärla på den skånska landsbygden. Liten, men välstuderad och intressant meny. Hemlagat med känsla. Otroligt mysigt invändigt. Vi kommer tillbaka varje gång vi är i närheten av St Olof!

Tack Ove G
Omdömet skrevs 3 november 2017

Lunchen serveras 12.00 och så länge den räcker. Vi var där 11.45 och cirka hälften av platserna var redan upptagna. Enkel och rustik inredning, gemytligt och trevlig. Självservering men maten bärs ut i tur och ordning. Serverar endast en lunchrätt och den är alltid vegetarisk, fantastisk smakrik och vällagad med gott hemlagat bröd till. Kan rekommendera er att köpa med hem en kaka till eftermiddagskaffet.

Tack Staffan R
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Vi hittade stället över trip advisor och åkte dit pga. positiva kommentarer. Det var jätte gott mat och fika i mysigt stämning.
Skulle det vara ekologisk mat skulle det vara perfekt.
Det hembakade brödet som man kunde köpa var jätte gott.

Tack Bianka P
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Efter en övernattning i omgivningarna blev vi rekommenderade Byvägen 35. Vi åt frukost och tog en extra kaffe och en kaka på det. Jättetrevlig personal och mysigt ställe. Brödet var faantastiskt och kaffet perfekt. Rekommenderar alla att äta här och kommer definitivt åka tillbaka.

Tack Hanna R

Resenärer som tittade på Byvägen35 Hembageri & Cafe tittade också på

Skåne-Tranås, Skåne län
Brösarp, Tomelilla Kommun

Simrishamn, Skåne län

Kivik, Skåne län
Skåne-Tranås, Skåne län

Besökt Byvägen35 Hembageri & Cafe? Berätta vad du tyckte!