“Riktigt bra!”

Byvägen35 Hembageri & Cafe
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Sankt Olof
Beskrivning: Byvägen35 är Österlens ekologiska hembageri & café med stenugnsgräddade surdegsbröd och härliga sötsaker. Självklart gör vi allt från grunden med känsla för smak, kvalitet och respekt för hantverket. På Byvägen35 serveras en god frukostbuffé från kl08och vegetarisk lunch från kl12. Varmt välkomna/Iwona&Matti
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

God mat med fräsch touch, personlig vänlig service, genuint härlig miljö. Värt en omväg! Bra kaffe också.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Thefotore

Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god sparrissoppa med en lika gott bröd som fått en perfekt skorpa. Mättande, utsökt, bra pris(80:- lunch)
Endast en rätt per dag och värt en omväg. För att inte tala om de goda bakverken man kan mumsa i sig efteråt. Själva tog vi en mandel/kokostopp som var magisk.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Ninaxe
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt, god mat, 1 rätt per dag, härlig miljö! Vackert, Vänligt, gott bröd, bakverk, var där idag med goda vänner,

Tack Marina D
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt place med underbar mat, trevlig personal och hemtrevlig inredning. Awesome ❣️❣️ 5 *

Tack golfkul16
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

En fantastisk plats i en avkopplande miljö och underbar mat.
Missa inte denna upplevelse. Rekommenderas varmt.

Tack Birgitta S

Resenärer som tittade på Byvägen35 Hembageri & Cafe tittade också på

Brösarp, Tomelilla Kommun
Skåne-Tranås, Skåne län

Besökt Byvägen35 Hembageri & Cafe? Berätta vad du tyckte!