“En lugn oas”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi älskar Apples design och uppskattade designen av hela platsen. Det känns lite japanskt, meditativt.

Ett tips är att åka dit lite senare på dagen, de har öppet till 19. Vi var där två gånger och första gången kom vi kl.17.30 - då var det så lugnt, få besökare. Vi kunde verkligen slappna av och ta in atmosfären. Andra gången var vid 14, då kom en busslast, det var trångt på parkeringen och det var mer liv och rörelse.

Vi tycker att café-sortimentet var lite klent. Man kunde bara ta kaffe eller te och choklad eller nötter till. Någon mer kaka, någon enkel smörgås, ett par kalla drycker och kanske lite frukt hade inte skadat.

Tack AsaYES

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Resenärer som tittade på Apple Park Visitor Center tittade också på

Besökt Apple Park Visitor Center? Berätta vad du tyckte!