“Snuvade på konfekten”
Omdöme om Maleviks Kakhus

Maleviks Kakhus
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Särö
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade sett fram emot att fika kaffe med den goda hemgjorda glassen, men vi kom tydligen för sent. 1 timma innan de stängde plockade de bort glassen så vi kunde ej köpa av den. Vi blev så snopna, att ett café plockar bort innan de stänger.
Kaffet gott, smörgåsen och chokladbollen var god.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Maria-Sofia B

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Åt en toppengod räkmacka på rågbröd. Den inlagda löken var perfekt till. Bulle och mazarin var helt ok. Mitt kaffe var lite smaklöst, tunt. Min mans espresso var god.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Companion625370
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Detta är ett bra fik med goda bakverk. Trevlig personal. Miljön är inte så charmig men det är rent och snyggt. Gott kaffe.

Datum för besöket: maj 2021
Tack carlhenrikp
Omdömet skrevs 31 mars 2021 från mobil enhet

Väldigt goda och fina tårtor. De kan även fås glutenfria om man beställer i förväg. Positiv och trevlig personal.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack carlhenrikp
Omdömet skrevs 7 februari 2021

Allt fräscht och mycket gott. En otrolig personal med service utöver det vanliga. Gör gärna smörgåsar som man vill ha dem. Färska råvaror och trevlig miljö

Datum för besöket: februari 2021
Tack LolaS620

Resenärer som tittade på Maleviks Kakhus tittade också på

Vallda, Hallands län
Särö, Hallands län

Särö, Hallands län

Besökt Maleviks Kakhus? Berätta vad du tyckte!