“Ett kanonbra konditori och bageri”
Omdöme om Maleviks Kakhus

Maleviks Kakhus
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Särö
Omdömet skrevs 7 februari 2021

Allt fräscht och mycket gott. En otrolig personal med service utöver det vanliga. Gör gärna smörgåsar som man vill ha dem. Färska råvaror och trevlig miljö

Datum för besöket: februari 2021
Tack LolaS620

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Så härligt med ett konditori och bageri som bakar med riktiga råvaror, med stor kunskap och hantverk. Väldigt gott kaffe.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 418carinac
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Detta bageri och café är en liten pärla. Så mycket goda saker! Semlorna är bland de bästa i hela göteborgsregionen, testa! Även bullkransar, särölimpan, särötårtan, frallorna, veckans sallader och mycket annat är verkligen gott! Och pepparkakorna är fantastiska - kryddiga och knapriga. Fin frukost serveras också. Verkligen värt ett besök! Det enda som drar ner betyget är att priserna är relativt höga. Det blir ganska dyrt för en flerbarnsfamilj att gå dit och fika. Men å andra sidan är det välinvesterade kronor och allt är dessutom bakat på plats.

Datum för besöket: december 2019
Tack EllaKaramella
Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig lokal. Bra personal. Mycket goda bakverk. Vi har beställt smörgåstårtor av alla de sorter där, alltid jätte goda! Kan rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2019
Tack BirgittaT_13
Omdömet skrevs 28 juni 2019

Fantastiskt konditori, med favoriter för stora och små!!
Wienerbröd, Köpenhamnare, med extra allt, säljs tyvärr
endast på fre- och lördagar, så då passar vi på att göra
ärende åt Särö!!
Åt frukost med våra barnbarn här, underbara smörgåsar
och då vi har ett barnbarn som vill ha ett speciellt bröd,
inga grönsaker, fixar de det!
Mysigt, underbart goda bakverk och smörgåsar,
serviceminded personal! Gör en utflykt hit, rekommenderas!!

Datum för besöket: juni 2019
Tack Kerstin E

Resenärer som tittade på Maleviks Kakhus tittade också på

Vallda, Hallands län
Särö, Hallands län

Särö, Hallands län

Besökt Maleviks Kakhus? Berätta vad du tyckte!