“Toppenkväll!”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och trevlig miljö! Skagen toasten och torsken var underbart goda ! Kan varmt rekommenderas

Datum för besöket: februari 2020
Tack t_carlsson88

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Blomstermåla ligger precis vid havet. Fick ett bord vid fönstret med vågorna som granne. Vi provade fisksoppa och burgare. Båda var jättenöjda, soppan hade god fisk och musslor, saffranssmaken var välbalanserad. Burgaren serverades utan bröd, med grönpepparsås, coleslaw och en fräsch sallad. Till detta även perfekta pommes. Fin service. Ett ställe vi varmt rekommenderar.

Datum för besöket: januari 2020
Tack UllleB
Omdömet skrevs 17 december 2019

Julbordet kan man kalla ett klassiskt julbord och det var en fantastisk smakupplevelse med en fantastisk service och trevlig personal

Datum för besöket: november 2019
Tack Lars S
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var 4 st som alla valde den lilla räksmörgåsen efter rekommendation från den trevliga servitrisen. Vi valde vitt vin och det hon föreslog var vi mycket nöjda med. Miljön med utsikt mot vattnet var helt fantastiskt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 557kenth
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Snabb service, supergod mat med perfekt tillagad torsk och trevlig sallad innan maten samt ett ljuvligt läge.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack linahearmountain

Resenärer som tittade på Blomstermåla tittade också på

Vallda, Hallands län
Kungsbacka, Hallands län

Särö, Hallands län
Särö, Hallands län

Besökt Blomstermåla? Berätta vad du tyckte!