“För mycket ost”

Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 3 av 10 Restauranger i Särö

Det var bra med ett enhetspris för barnpizzorna. Men alldeles för mycket ost på de pizzor vi åt. Fick lyfta bort flak, tjockare än pizzabotten.

Datum för besöket: maj 2021
Tack annikaw766

Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Såååå god brunch i trevlig miljö med härlig personal! Kan inte bli bättre! Kommer absolut tillbaka snart!

Datum för besöket: maj 2021
Tack katjaurwitz
Omdömet skrevs 23 oktober 2020

Vilken otroligt god lunch, spagetti med musslor, vin o tomat. Super. Gullig personal och fin miljö.
Ny renoverat i ljusa färger.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack suzanne w
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Ny krögare sedan i somras med italienskt kök. Mycket gott att välja på o vettiga priser. Monica o Co håller en härligt hög servicenivå o jag kan varmt rekommendera ett besök. Du blir säkert mer än nöjd.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack NGPSweden
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat.
Sällskapet testade oxfilén, linguinin, tortellinin och bolognese. Samtliga var supernöjda med maten. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack sj_saro

Resenärer som tittade på Restaurang Stallbacken 1 tittade också på

Särö, Hallands län

Besökt Restaurang Stallbacken 1? Berätta vad du tyckte!