Priceline
eDreams
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Ett väldigt hemtrevligt litet gästhus med familjär känsla! Underbar frukost med hembakt bröd. Man kan gå på grusvägar och skogsstigar ner till sjön en bit därifrån. Ett speciellt ställe som är väl värt en omväg!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack erikahD3707VD
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt ställe. Fint rum med allt man behöver. Perfekt att man kunde få middag med vin eller öl på plats.
Naturvackert med en kort promenad till sjön. Frukosten var fin med ägg kokta efter önskemål. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack anitahP7467EL
Omdömet skrevs 25 juni 2019 från mobil enhet

Fint ställe. Lugnt och mysigt. Trevlig personal och god frukost. Kan rekommendera en promenad ner till badplatsen för ett morgon dop. Sköna sängar. Bra möjligheter att fixa egen mat. Böcker och spel för umgänge fanns att låna.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack me670906
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Jättefin miljö,lugnt och tyst. Rummen var bra med sköna täcken hyfsade madrasser. Trevligt bemötande och en supergod frukost som verkligen är i toppklass. Perfekt för en lugn och skön helg.
Häls. Carina och Lasse

Datum för vistelsen: september 2018
Tack carinaqvarsell
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Trevligt bemötande. Enl rumsbeskrivning skulle det finnas Aircond på rummet men det fanns inte alls utan man har myggnät på balkongdörren. Det var helt ok då nätterna var förhållandevis svala . Mycket sköna sängar med härligt sänglinne , även duschhanddukarna var av god kvalite. Välstädat rum o rent i badrummet. Enkel god frukost. Endast tre ! vinglas av olika storlek fanns att tillgå, det kan bli lite knapert om fler önskar dricka vin till maten. Tv fanns uppställd på ett bord i frukostrummet, tips ta med egen ”padda”. Vad gäller utsikten vore det önskvärt med lite slyröjning som med all säkerhet skulle höja den standarden.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack kristina854