Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Bokade i god tid middag för åtta för att fira hustruns 60- års dag tillsammans med en beställning av en blomuppsättning. Fick bekräftelse om detta vid incheckning.
När det var dags, inget bord uppdukat. Inga blommor !
Stackars personal fick utstå vår frustration .
Hur tänker ni som drivet etablissemanget?
Skiter ni i era gäster ??

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 924thomasz
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig och serviceinriktad personal. Fantastisk mat och en bra frukost. Bra gym och mysig inomhuspool. Trädgård med en rejäl utomhuspool. Hotellet ligger direkt på stranden så utsikten är fantastisk.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Eklunds
Omdömet skrevs 22 november 2019

Smyhehus havsbad är ett mysigt och prisvärt konferenshotell som vi använt vid flera mindre konferenser. Rummen är bra, arbetsutrymmena är funktionella, servicen är vänlig och professionell och maten är god. Läget vid stranden är fantastiskt. Vi åker hit igen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack 304bj_rnj
Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

Konferens i två dagar. Allmänna lokaler okej om än slitna o omoderna. Trevlig personal och god mat. Tyvärr så blev jag tilldelad rum på andra sidan vägen. Slitet o tråkigt. Lite öststatskänsla. Gymmet av ok standard för att vara hotell. Spa-avdelningen använde jag aldrig. Härligt läge vid havet men jag tror knappast jag återvänder. Renovering krävs för att höja standarden. Synd på fin potential. Svag trea i betyg.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack hakr2014
Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Ja, jag vet inte var jag ska börja men betyget hade inte varit tre om det inte vore för läget. Det ör nämligen det som väger upp den här upplevelsen. Vi var ett stort sällskap som skulle fira en 70-åring & stanna över en natt. Vi anlände till lunch & fick då höra att ett av de fem bokade rummen var klara. Okej, incheckning kl 15:00, så det köper jag. Lunchen avlöpte hyfsat, servitören pratade engelska, men inga större bekymmer med det. När sedan hälften av gänget skulle sticka iväg & spela golf hade jubilaren bestämt med personal i receptionen att en annan familjemedlem skulle hämta ut nycklarna i hennes namn. När denne skulle göra detta ville personalen inte lämna nycklarna, då det inte var jubilaren själv som hämtade nycklarna, samt ha betalt på stört. Efter mycket om & men fick vi ut nycklar. Detta verkade personalen ha glömt. Upplevde personalen snurrig & att saker vi undrande över verkade besvärligt för dem. Rummet som jag tilldelades var inte ordentligt städat. Middag på kvällen & även om en del av oss åt förrätt så fick vi vänta på huvudrätt i ca 80min. Inte okej nån stans.
Nä, återvänder inte.

Datum för vistelsen: juli 2019