“Fint läge på stranden”

Boka bord
ons 23/6
20:00
Rankad som nr 4 av 5 Restauranger i Smygehamn

Fint läge på stranden. Fräscht och snyggt. Vi både sov och åt gott i två nätter. Riktigt bra kök, och trevligt serverad av personlig personal. Frukost riklig och god.
Dessutom härligt med inomhusbad och bastu. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för besöket: maj 2021
Tack MagnusKarlssonRahm

Omdömet skrevs 10 april 2021

Mysig miljö med trevlig personal. Bodde i fint rum med utsikt över havet, badrockar och tofflor att tillgå. Fint stort gym, relaxavdelning med uppvärmd pool. Sköna sängar, rent och fräscht. Handsprit överallt. Åt även 3-rätters som inte var över det vanliga. Lite mycket folk i matsalen i dessa coronatider.

Datum för besöket: april 2021
Tack 296mias
Omdömet skrevs 16 november 2020

Maten var fantastiskt god. Hade en trerätters meny på en Gourmet Weekend.
Läget var bra, dock lite för blåsigt och kyligt när vi var på besök.

Datum för besöket: november 2020
Tack DennisL8309
Omdömet skrevs 8 november 2020

Känsla vi fick var av en gammal konferensanläggning. Personalen skulle kunna göra lite mer för att gästerna ska känna sig välkomna och trivas. Dock var restaurangens franske servitör i en klass för sig och mycket omtänksam.
Bra Coronaregler med stora avstånd mellan borden. Maten helt ok och vinpaket till smakade bra! Bra frukost men detaljer slarvas det med som ex. hårdstekt bacon, inga ljus tända vid frukosten.
Kändes också annorlunda att betala för rummet vid incheckning och inte som brukligt vid utcheckning.

Datum för besöket: november 2020
Tack culinder
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Jag och min sambo har just kommit hem från en vistelse med en övernattning, trerättersmeny samt frukost på hotellet. Personalen i incheckningen var mycket vänliga, men resten av dom anställda skulle behöva gå en kurs för att lära sig hur man bemöter gäster. Rummet var ok förutom att madrassen på sängen var fel storlek, vilket gjorde att man gled ner på sidan. Duschmunstycket sprutade åt alla håll, och golv-fogen var svartprickig av mögel. Det var dåligt med möjligheter att hänga upp bad/kläder. Den 3-rättersmenyn som vi bokat och betalt var inget vidare, för och efterrätten var så små att det mest var en nedsmutsning av tallrikarna. Oxfilén hade en stor sena i sig. Vinet vi beställde till maten var ett vin som på systembolaget kostar under hundralappen. Vi beställde varsitt glas, och kyparen hällde upp max 1,5 dl i vardera glas. Detta kostade oss 125:-/glas. Då det var dags att betala drickan frågade vi kyparen om dom delade på dricksen, vilket han medgav att dom gjorde. Vi gav en 100-lapp i kontanter i dricks, som kyparen direkt stoppade i sin byxficka. Kan visserligen vara så att han vid ett senare tillfälle lägger pengarna i den gemensamma "drix-boxen". Frukosten var däremot helt ok, gott kaffe, lagom välstekta bacon och mycket annat gott. För detta "kalaset" fick vi betala 2700:- // Christine och Krister

Datum för besöket: oktober 2020
Tack christinesG2347YS

Resenärer som tittade på Smygehus Havsbad tittade också på

Trelleborg, Skåne län
Smygehamn, Skåne län

Smygehamn, Skåne län

Besökt Smygehus Havsbad? Berätta vad du tyckte!