eDreams103 US$
Priceline

Jag stannade 3 dagar på hotellet och stortrivdes där. Supertrevlig personal och mysiga välstädade rum. Frukosten var spot-on med bra utbud (perfekt äggröra) och maten i restaurangen var också bra. Hela stället har en fin stämning och den öppna brasan sätter pricken över i:et på det.

Var endast en kort promenad för att ta sig upp på kalfjället norrut och söderut finns också fina möjligheter till dagsturer.
Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam
Tack nilasm2021
Omdömet skrevs 12 juli 2018

otroligt smutsigt och nersliten rummet var hemskt frukosten serverades först kl 08.00 maten låg framme helt okyld i den ca. 30° värmen osten började rulla upp i kanten och skinkan var glansigt och ändå var jag bland dom första Gästerna

Rumstips: välj ett annat hotel
Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack heinz43se
Omdömet skrevs 12 juni 2018

Vid vårt besök i Storlien blev vi rekommenderade att äta på denna restaurang. Den är belägen i en gammal charmig byggnad från 1882 som finns intill järnvägsstationen. Enligt sägen lär den ha fungerat såsom hotell och restaurang under alla år. Vi åt en laxrätt som var alldeles underbar. Servicen i matsalen var mycket bra.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Stig A
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt litet hotell med anor från 1882 enligt dem själva. Ligger precis vid spåret med fina äldre hus runt omkring. Rummen var lagom små. Våtutrymmet i vårt rum luktade inte bra och toaletten gick inte att spola ordentligt. Ena sängen var totalförstörd så vi fick dela på en säng.
Bortsett från detta var frukosten riktigt bra, rummen rena, golven underbara och priset på 850kr/natt var klart godkänt

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack andersk93
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Klubbmusik till nattens sena timmar. Och ja, det hörs och vibrerar i rummet. Sen har du tågstationen, som ligger 5-10 m utanför. Och ja, det hör du också. Restaurang knappt godkänd. Mysig inredning och trevlig personal. Kom hit och njut med en drink 1-2 timmar framför brasan, men sen är det dags att åka till ett riktigt hotell

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam