Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Mycket trevligt bemötande av servicemedveten personal, gemytlig inredning, lugn och ro. Personalen tipsade gärna om sevärdheter och aktiviteter runtomkring såsom bra fiskevatten, bra bärmarker osv.Ett andningshål om man vill ha semester. En fors precis utanför huvudbyggnaden.

Dock något mjuka madrasser i sängarna men i det stora hela mycket bra.
Ingen affär nästgårds, dock.

Vi återvänder gärna!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack catharinarundlof
Omdömet skrevs 11 september 2019

trevlig och hjälpsam personal. Boendet däremot var inte särskilt trevligt. Lägenheten luktar mögel och efter vistelsen fick samtliga allergiska reaktioner, svårt att andas iom luften och lukten i lägenheten. När vi kom hem var vi tvungen att tvätta upp allt från jackor till kläder trots att de var oanvända pga av att den dåliga mögellukten fastnat i textilerna. Sängarna var dessutom väldigt osköna, man känner fjädrar igenom madrassen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack hillund
Johan A, Ägare på Kustleden Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2019

Hej igen,
Eftersom vi redan har svarat dig på dessa klagomål när du skrev under ett annat användarnamn i augusti refererar vi till det tidigare svaret även denna gång.
Lyckligtvis har den stora majoriteten av våra gäster fundamentalt annorlunda erfarenheter.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Luktade instängt, allt är omodernt. Sängarna mjuka och man kände varje fjärde i den. De enda som var upprustat å modernt var väl täcken å köksporslin. Allt annat i lägenheten var omodernt och rätt trist. Börjar gå åt höst nu å värmen var väl kanske inte optimerad än för kallare väder.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack samuel w
Johan A, Ägare på Kustleden Vandrarhem, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Hej Samuel,
Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på Tripadvisor.
Det är naturligtvis tråkigt att du inte var nöjd med boendet.
Kanske är du besviken för att vi inte tillät din familj på två vuxna och tre barn att bo i ett dubbelrum.

Anledningen till att lägenheten har den "omoderna" inredningen är att vi har en retro-stil på hela vandrarhemmet. Stilen understryker den hållbarhetsambition vi har där vi inte finner anledning att byta ut fullständingt hela och fungerande detaljer bara för att de inte är moderna. Detta sätt att resonera gör att du och din familj kunde bo billigt och samtigt värna om miljön.
Vi anser dock, som du mýcket riktigt påpekar, att det är viktigt att sängkläderna inte bara är rena utan nya och fräscha.
Vad gäller sängarna är även dessa nya med bottnar och bäddmadrasser från IKEA plus nya tjocka skumgummimadrasser från Jysk.
Att ni kunde känna varje fjäder i sängbotten genom en 7 cm tjock skumgummimadrass är knappast troligt.
Om ni ansåg att sängarna var för mjika hade det gått fint att bara sova på botten med den tunnare bäddmadrassen.
Lägenhen ni bodde i har centralvärme i form av vattenburen fjärrvärme som var fullt fungernade när ni var här men gästen måste själv reglera termostaterna på respektive radiator för att erhålla den specifika temperatur gästen önskar. Vad gäller vädring finns, förutom ytterdörr och dörr till uteplats även fönster med vädringslås i samtliga rum och även här sköter gästen själv sin egen ventiltation enligt önskemål.

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Bra lägenheter, dock lite hårda sängar . Fullt utrustade lägenheter, fina omgivningar. Fina vandringsstråk. Sandstrand med bra bad. Bra bemötande av personalen. Liten möblerad uteplats i anslutning till lägenheten.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Gunwer L
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Bodde i ungkarlsdelen. Fick hela avdelningen för oss själva! Stort rum med toalett och dusch över korridoren. Kök, som vi inte använde och tv-rum. Bra Wifi. God sovkvalitet. Lätt att städa, som vi skulle göra. Använd egna lakan och handdukar.
Mycket vacker bruksmiljö med sjöar och vattendrag runt. Pizzeria ett par hundra meter bort. Vänlig recptionspersonal.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack folo18939