Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig camping. Bra läge. Ett minus är tågen och vägen som går strax bredvid. Promenadstig runt en liten tjärn. Fräscha serviceutrymmen men något små. Pratglad campingvärd som är mycket hjälpsam. En klart mycket prisvärd camping.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Agneta L
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Liten trevlig camping nära E4
Jättebra promenadmöjligheter för hundägare. Fräscht i duschen och toaletterna. Det finns en liten tjärn att bada i. Lugnt och trevligt. 8 km till IKEA och Birsta köpcentrum

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Helene N
Omdömet skrevs 24 oktober 2017

mycket bra bemöter när vi kom. visar alltid var vi ska stå, har full koll att husvagnen alltid står plant.
bra duschar bra med det ny betalningen i duschen inga pengar utan ett laddat kort. kortläsaren har en grön knapp man kan trycka på när man tvålar in säg, för att sen trycka en gång till för att duscha av sig.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack svennm59
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärt boende i stuga nära Timrå centrum med enkel standard. Dusch o toa i separat bygnad. Trevlig badplats på området. Trevlig o serviceminded petsonal. Lite buller fr e4 men annars helt ok.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack VilleHuskvarna
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig liten skogscamping med bra service och rätt fräscha faciliteter. Saknar aktiviteter för barn förutom möjligheten till bad vid tjärnens sandstrand. Närheten till motorvägen och järnvägen drar ner något men är inte jättestörande. Närheten till shopping och andra aktiviteter är perfekt.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack MattiasZ16