“Kan starkt rekommenderas.”
Omdöme om Niromas Cafe

Niromas Cafe
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Veberöd
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Ett Cafe med trevligt bemötandeoch hög servicegrad.
Menyn är varierad med tyngdpunkt på goda sallader och smörgåsar med fräsch och utsökt smak.Även de varma rätterna håller hög klass.

Atmosfären är genuin med såväl stora som små sittutrymmen vilket gör att det finns en plats som passar vid olika tillfällen och behov.

Tack Boje2013

Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Liten retaurang med god mat och trevligt bemötande. Maten kom in snabbt. Det som drog ner till en fyra var den höga musiken. Annars väl värt ett besök.

Tack Rosrenee
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

samt försäljning av egentillverkade chokladpraliner.
Kan sannerligen rekommenderas. Menyn kan hittas på Facebook.

Tack R J
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

OTROLIGT DÅLIGT BEMÖTANDE!!!! Hinner inte ens komma innanför dörren innan en spydig kommentar från chefen till restaurangen sägs till oss! Inte nog med det så när vi beställde ett vin som vi ville ha enbart ett glas utav sa han att han inte ville öppna en flaska för enbart ett glas för de behöver "tänka på ekonomin", ingen service minded där inte! Vi drack upp vår dricka, betalade och gick där ifrån direkt! Att behöva bli bemött på detta viset och gå ifrån en restaurang pga av något sånt är fruktansvärt och att det ska påverka hela ens kväll är riktigt tråkigt! Så Niromas Café i Veberöd rekommenderas INTE!

7  Tack Jennifer O
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Väldigt bra mat men snorkigt bemötande. Vi fick vänta en timme och 20 minuter på maten. Vid förfrågan om det blev vi mycket otrevligt bemötta. Kommer att dröja innan vi går dit igen tyvärr då det inte är första gången som bemötandet är dåligt.

10  Tack Holgerssons F

Resenärer som tittade på Niromas Cafe tittade också på

Genarp, Skåne län

Veberöd, Skåne län

Besökt Niromas Cafe? Berätta vad du tyckte!