“FRUKTANSVÄRD SERVICE!”
Omdöme om Niromas Cafe

Niromas Cafe
Rankad som nr 2 av 9 Restauranger i Veberöd
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

OTROLIGT DÅLIGT BEMÖTANDE!!!! Hinner inte ens komma innanför dörren innan en spydig kommentar från chefen till restaurangen sägs till oss! Inte nog med det så när vi beställde ett vin som vi ville ha enbart ett glas utav sa han att han inte ville öppna en flaska för enbart ett glas för de behöver "tänka på ekonomin", ingen service minded där inte! Vi drack upp vår dricka, betalade och gick där ifrån direkt! Att behöva bli bemött på detta viset och gå ifrån en restaurang pga av något sånt är fruktansvärt och att det ska påverka hela ens kväll är riktigt tråkigt! Så Niromas Café i Veberöd rekommenderas INTE!

8  Tack Jennifer O

Omdömet skrevs 1 maj 2017

Väldigt bra mat men snorkigt bemötande. Vi fick vänta en timme och 20 minuter på maten. Vid förfrågan om det blev vi mycket otrevligt bemötta. Kommer att dröja innan vi går dit igen tyvärr då det inte är första gången som bemötandet är dåligt.

10  Tack HolgerssonsF
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Jag har varit här många gånger, både i vuxensällskap, med barnen och även abonnerat med jobbet med ett stort sällskap. Alltid jättegod mat, gott vin och härlig atmosfär. På sommaren finns en jättemysig innergård och god hemlagad glass. Rekommenderas till 100%.

Tack Malin L
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Restaurang och café i Veberöd med god mat och trevlig miljö. Mysig liten innegård. Restaurangen gör även specialevenemang som vinprovning. De har även en liten but och delidisk. Väl värt ett besök.

Tack Cicilia E
Omdömet skrevs 13 april 2016

En kväll på Niromas ger mersmak. Mycket god mat, lite utöver det vanliga.
Generöst med mat på tallrikarna med ett vackert upplägg. Känns kvalité rakt igenom
på både förrätt, varmrätt och dessert. Personalen visade ett intresse för oss som gäster och gav en kanonservice. Vi vill gärna rekommendera denna restaurang och
återvänder snart dit igen.

1  Tack ISNB2

Resenärer som tittade på Niromas Cafe tittade också på

Genarp, Skåne län

Veberöd, Skåne län
Veberöd, Skåne län

Besökt Niromas Cafe? Berätta vad du tyckte!