“En restaurang att rekommendera!”
Omdöme om Niromas Cafe

Niromas Cafe
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Veberöd
Omdömet skrevs 13 april 2016

En kväll på Niromas ger mersmak. Mycket god mat, lite utöver det vanliga.
Generöst med mat på tallrikarna med ett vackert upplägg. Känns kvalité rakt igenom
på både förrätt, varmrätt och dessert. Personalen visade ett intresse för oss som gäster och gav en kanonservice. Vi vill gärna rekommendera denna restaurang och
återvänder snart dit igen.

1  Tack ISNB2

Omdömet skrevs 14 februari 2016

Vi hade hört om NIROMAS i Veberöd och bokade bord på Alla Hjärtans meny som de hade på lördagkvällen. De mottagande och välkomnande vi fick var en härlig start och servicen mycket mer än bra hela kvällen. Den femrätters-meny som vi fick njuta av var supergod och kändes lagad med en kärleksfull hand. Generöst upplagd på tallrikarna med en känsla som även var en fröjd för ögat. Vinerna var väl avpassade till rätterna. En supertrevlig kväll i en härlig miljö - rekommenderas varmt!

1  Tack Michel L
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

En utmärkt restaurang. Har ätit här många gånger och aldrig blivit besviken. Allt smakade perfekt.
Från en toast till en tre rätters middag. Vi kommer att komma tillbaka igen.

Tack Eva H
Omdömet skrevs 4 oktober 2015

Ni överträffade alla våra förväntningar och dessa var inte små eftersom vi vet att ni på Niromas är kända för att alltid ha mycket hög kvalité på såväl mat som service.
Inte enbart en fröjd för gommen utan även för ögat - superfint och massor av läckerheter. Jättetack för en fantastisk kväll!

1  Tack ISNB
Omdömet skrevs 23 juli 2015

Fantastiskt bra restaurang med jättefin och god mat till bra priser, vällagat och gott i trevlig miljö

Tack Spellevink2014

Resenärer som tittade på Niromas Cafe tittade också på

Genarp, Skåne län

Veberöd, Skåne län
Veberöd, Skåne län

Besökt Niromas Cafe? Berätta vad du tyckte!