“Bra lunch”

Lägg till den.
RomeleKro
Rankad som nr 6 av 6 Restauranger i Veberöd
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat till bra pris.
Bra lokaler och fin service.
Nära till en fin golfbana där man lätt parkerar bilen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 18 maj 2019 från mobil enhet

Åkte förbi och tog en helglunch. Mycket trevlig omgivning och bra kuperad golfbana, men skippa maten. Ikea gör smakrikare rätter och de är rätt smaklösa...

Datum för besöket: maj 2019
Tack LivsnjutarnDeLuxe
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Helt ok krog med bra utbud. Trevlig personal. Mycket trevlig uteservering. Många ölsorter.
Goda korvar efter 9 hål.
Bra service.

Datum för besöket: juni 2018
Tack ColorGlo S
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Följde några vägskyltar för att få äta en bit mat och hittade denna golf plats. Maten var jättegod. De hade lunchbuffé. Vilket jag uppskattade jättemkt. Då kan man alltid få mer grönsaker. Och andra tycker tvärtom få mer av det andra. Prisvärt och jättegott. Vi kände oss lite vid sidan av med alla golfande
Människor. Men inget som de gjorde. Bara vi som tänkte. Vi var välkomna. Hursomhelst god mat !

Datum för besöket: juli 2017
Tack 511gunillaa

Resenärer som tittade på RomeleKro tittade också på

Veberöd, Skåne län
Genarp, Skåne län

Besökt RomeleKro? Berätta vad du tyckte!