Kostnadsfri avbokning till den 21-07-31
eDreams151 US$
Orbitz.com151 US$
CheapTickets151 US$
Omdömet skrevs 6 juni 2017

Vi var på cykelsemester och fick mycket god service med rengöring/förvaring/tork när vi kom tillbaka efter en dag ute i regnet. Läget intill Kattegattleden och andra asfaltvägar gjorde det lätt att komma till cykling direkt. Lugnt boende med bra frukostbuffé.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 609annaw
infoB9744JZ, Ägare på Pensionat Frillesberg, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2017

Tack för ert fina betyg, vi engagerar oss mycket för våra cyklande gäster så det är fantastiskt roligt att det uppskattas! God tur!

Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt nöjda med både utsökt mat och fina rum.
Kan varmt rekommendera ett besök hos Merja & Håkan på Charmiga Frillesbergs Pensionat vi ser fram emot nästa besök!

En känsla av att vara hemma uppskattade miljön runtomkring fina promenadområden ner till havet.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack EvaEklanda
infoB9744JZ, Ägare på Pensionat Frillesberg, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2017

Tack så mycket! Härligt att ni uppskattade er vistelse hos oss, välkomna tillbaks!

Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Ger det fem av fem i kategorin prisvärt! Vi hade iaf bra service och engagerad personal. Kan varmt rekommendera! Vi tog sviten för 250 kr mer och det var def värt! Helt ok frukost! Ligger bra för resa till Liseberg, Ullared, västkusten mm.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack AltraStrava
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Bodde en natt på väg söderut. Incheckningen tog evigheter. Rummet och hela pensionatet rent och snyggt.
Maten tog dock evigheter att få på bordet. Mellan 1 - 1 1/2 timme!!
Väntade så länge att hungern övergick i illamående.
Pommesfrites inte ordentligt friterade Hamburgaren helt ok men pastan dränkt i sås så det såg ut som en gulasch. INGEN kompensation mer än en glass.
Ingen kom och talade om att maten skulle dröja i gen ursäkt utan bara:
- Det får ni räkna med.
Kommer inte tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack evae258
Omdömet skrevs 23 maj 2016 från mobil enhet

Vi ville övernatta nära Tjolöholm Slott för att vara med som utställare av vår Jaguar på TCM, Tjolöholm Classic Motor.
Med 1300 utställda fordon och många, många besökare till området, så var det svårt att hitta ett ledigt rom i området nära Tjolöholm Slott.
Men min fru hittade Pensionat Frillesberg. Det var ett lyckoträff. Mysigt och familjärt litet pensionat med trevlig personal som tog emot oss kl 20:30 på kvällen.
Vi fick rum nr 12, sviten. Mycket mysigt med renoverat badrum, annars rent och hemtrevligt.
Vi återkommer gerna vid ett senare tillfälle.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack Pål R