“Härlig lunch i underbar miljö.”

Restaurang Fågel Blå
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Degerhamn

Härlig lunch i underbar miljö. Vi åt vegetarisk lufsa resp stekt strömming. Bara så gott. Tänk att få fiskrätten riktigt varm direkt från köket. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack gunnarruberg

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi besökte Långe Jan och prickade in lunchtiden samtidigt. Miljön är vacker, men priserna något i överkant. Räkmackan var rejäl, men inte värd priset (130 sek)

Tack jakobramso
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

God mat, trevlig personal! Det var många personer där, sittplatser finns både ute och inne. Personalen sa till då personer stod för tätt i kön vid beställning av mat!

Tack Brielin
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Maten var god och det var luftigts mellan borden så här i dessa tider. Det var mycket folk men kändes ändå inte trång5.

Tack 164olines
Omdömet skrevs 2 oktober 2019

Vi kom dit och trodde att det var risk att vi var sent ute klockan var 15:15 på söndagseftermiddagen, skördefesthelgen. Men nej då, på skylten stod det att köket stänger kl. 16:00, puh vilken tur! Bestämmer vad vi ska äta och går fram till disken för att beställa, "köket har stängt" säger tjejen i kassan! Ja men det står 16:00 på skylten säger vi...nä köket har stängt men ni kan ju ta en macka!
Vi åkte till ett annat matställe...... Såååå dåligt!

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Ann F

Resenärer som tittade på Restaurang Fågel Blå tittade också på

Degerhamn, Kalmar län

Degerhamn, Kalmar län

Besökt Restaurang Fågel Blå? Berätta vad du tyckte!