Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Otrevligt bemötande av personalen, som verkade väldigt sura.
Kakbuffén såg väldigt fin ut på deras hemsida, men bestod i verkligheten av några torra kakor som bara gick att köpa i paket om minst två.

Den lilla stranden var inte alls iordningställd utan bestod av gammal vass och såg inte det minsta inbjudande ut.

Annars fint läge, men den dåliga servicen gör att jag inte lär komma tillbaka och inte heller kan rekommendera campingen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack lindaeeriksson
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Tråkigt bemötande av personalen. Saknade servicekänsla. Annars vacker plats utmed sjön men personalen och kakbuffén, som endast bestod av några få sorters kakor, var en besvikelse. Tyvärr påverkade det hela upplevelsen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Jeanette0046
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Mycket fint läge. Dock slitna men hyggligt städade servicehus. Värdparet som driver campingen är otrevliga och bemödar sig inte med att hjälpa till med något annat än det man betalar för, knappt det. Bra badstrand för mindre barn.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Thomas E
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Här finns ett mycket god kakbuff'e. Kakorna och bullarna är bakade på smör. Buffé kan man lätt kalla det, då det finns näst intill 20 olika kakor och bullar att välja bland. Läget är underbart, precis bredvid sjön. Personalen är tillmötesgående och det är rent och snyggt överallt.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack 204birgittaf
Omdömet skrevs 6 augusti 2015 från mobil enhet

En trevlig och fin camping bra läge trevlig personal. Vi har husvagnen uppställd i flera månader för andra året i rad. Bra pris fina platser. Enkel servicebyggnad med det som behövs. Jag saknar bara några fler enskilda tvättmöjligheter. Receptionen inrymd i samma byggnad som ett café mycket trevligt och väldigt goda kakor. Bra möjligheter att hyra båtar och kanoter. Hyfsat bad med möjlighet till bastu ,enkelt att sjösätta egna kanoter och båtar. Perfekt för fiskare

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack 858mikaelk