Hotel Eden(Soller)
  • Pool
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 333 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Hotel Los Geranios(Port de Soller)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

Hotel Marina(Soller)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 177 US$/natt.

FERGUS Soller Beach(Port de Soller)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 281 US$/natt.

• Restaurang
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 318 US$/natt.

Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Har du möjlighet att bo här så tveka inte. Cas Sant, som förr hade en framgångarik apelsinodling, ligger otroligt fint på promenadavstånd från charmiga bergsbyn Soller. Det här är en bra utgångspunkt för utflykter i bergen och ligger på mindre än 30 minuters bilväg från Palma. Ägarna håller hög service i allt från boende och bemötande. Glöm inte att köpa med dig deras hemgjorda apelsinmarmelad når du åker hem. Som gäst här, bor du hemma hos familjen. Mer genuint än så här kan du nog inte få det som turist.

Bodde här: oktober 2016
Tack FyraCitrohner
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

En underbar plats att koppla av på. Efter en vecka i Palma med först giftermål och firande av min 50-års dag åkte vi hit på en fem dagars bröllopsresa. Trädgården, rummet, huset allt var bara så fint. Poolerna var härliga den avlånga på baksidan hade vi i princip för oss själva trots att det var fullbokat.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
2  Tack Carina I
Omdömet skrevs 6 april 2014

Denna pärla hade vi turen att spendera 1 natt på. Vi bodde i bungalowen, omgivna av apelsinlundar & lantlig miljö. Fantastisk personal & en lyxig frukost. Köpte med oss av gårdens egenproducerade honung & apelsinmarmelad.

• Bodde här: april 2014
Tack Jennymt76
Omdömet skrevs 24 augusti 2013 från mobil enhet

Vi stannade bara en natt men hela vistelsen var underbar. Supertrevlig personal och underbara vyer. Frukosten var fantastisk. Fruktträd och höns runtomkring. Rekommenderas varmt. Poolområdet är mycket fint beläget bland bergen.

• Bodde här: augusti 2013
Tack 87rogr93
Omdömet skrevs 4 juni 2011

Om man vill se det Sanna Mallorca,är detta ett perfekt ställe. Fincan är 800 år gammalt, omgiven av apelsinträd och citronträd. Rummet charmigt och rustikt, tyst och lugnt.bra service, fin pool. Åker mer än gärna tillbaka.

• Bodde här: maj 2011, reste med vänner
1  Tack Kialandelius