“Helt underbart.”

Rankad som nr 10 av 191 Restauranger i Soller
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Restaurangen ligger en bit från alla turistkrogar runt torget. Man kommer ju inte hit utan att veta om att den finns. Toppenfint, trevligt och mysig restaurang, vi satt ute under pergolan. Duktig uppmärksam personal, 3-rätters lunchmeny som serverades i passande "fart",mycket vällagat med härliga smaker, lagom fina kreationer utan överdrift, välanpassade viner och till slut en nota som fick oss att nästan ramla baklänges p.g.a. det låga priset. Mungiporna satt nära öronsnibbarna när vi smått lyriska gick därifrån, - längtar redan tillbaka.

Tack Tony J

Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Fina recensioner gjorde mig nyfiken på denna restaurang. Vilken restaurang! Verkligen värda alla fina omdömen. De serverar en tre rätters lunchmeny med några olika val för 15 EUR (enligt andra recensioner), vi valde en anpassning då vi inte var så väldigt hungriga. Vi fick in två kycklingrätter och en sallad och blev otroligt nöjda! Vilken god mat! Slutnotan för oss landade på 28 EUR vilket var helt rimligt. Nästa gång blir det absolut 3-rätters! Så fint bemötande av personalen trots att vi inte tog den vanliga menyn.

Tack Turbobettan
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Utmärkt trevlig restaurang där vi till lunch valde "Tasting meny", dvs ett antal rätter med tillhörande viner. Detta kan verkligen rekommenderas.
Mycket trevlig och professionell personal.

Tack hjerul
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig, lugn restaurang en liten bit bort från stora torget i Sóller. Ingen à la carte, utan det som erbjuds är den mallorkanska avsmakningsmenyn à 33 € (55 € med vinpaket). Välsmakande och vällagat, men märkligt nog bara fyra (om än generösa) glas vin till de fem rätterna. Generös ostbricka och vänlig men lätt förvirrad service. Rekommenderas för en lugn kväll.

Tack Mattias P
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

En underbar middag med bra komponerade rätter och mycket gott vin. Miljön är väldigt mysig på en lugn innergård med utsikt över de vackra bergen.

Tack 676Alex

Resenärer som tittade på Ca'n BoQueta tittade också på

Port de Soller, Soller

Besökt Ca'n BoQueta? Berätta vad du tyckte!