“Lantligt, välkomnande och underbart”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om La Plana

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Henrik G
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
4 omdömen om hotell
“Lantligt, välkomnande och underbart”
Omdömet skrevs november 20 2016 för en vistelse i november 2016

Fint hus med fantastiskt belägen pool. Omgivande ekologisk citrusodling och ekologisk produktion av ägg och getprodukter på gården. Just denna vecka föddes varje dag flera killingar som ägaren gärna visade, underbart!

Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera