“Middag i mörker”

Rankad som nr 7 av 46 Restauranger i Simon's Town
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Det var ljust när vi kom så vI ville sitta ute och äta. Terassen är mysig och man kan se en del pingviner som struttar.runt. Mörkret faller snabbt och det visar sig att de små lyktorna på borden inte lyser upp speciellt bra så man ser knappt vad man äter. Maten är dock ok men inte mer.

Datum för besöket: februari 2018
Tack VivekaS22

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Besökte Seaforth i samband med att jag skulle besöka Boulders Beach.

Jag fick snabbt beställa dryck och kort därefter varmrätten. Jag gjorde ett bra val, ”Seafood Curry”. Verkligen gott, medium styrka på curryn så alla kan äta den.

Lokalen har uteplatser och plats inne. Inne kan det bli lite väl stökigt med ett hundratal turister ska överösta varandra...

Rena fräscha lokaler, bra mat, serviceinriktad personal, hyggliga priser.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Frisk78
Omdömet skrevs 28 september 2016

Här kan du äta skaldjur och fisk för en ganska liten peng. Vi blev trevligt bemötta, men maten dröjde tyvärr.

Datum för besöket: januari 2016
Tack SthlmSunshine
Omdömet skrevs 12 mars 2016

Söder om Kapstaden ligger denna restaurang, en liten pärla med underbar utsikt, det känns nästan som restaurangen står ute i vattnet. Vi hade varit och tittat på pingvinerna på Boulders Beach och stannade till för lunch på detta mysiga ställe. Blev visad ett bord av en glad o vänlig servitris ute på den trevliga uteserveringen. Menyn var varierad med både kött, fisk, skaldjur o lätta rätter och mycket bra priser. Vi beställde Seafoodplatter och fick in enorma tallrikar med friterad bläckfisk, friterad hake, gratinerade musslor, stora räkor och en jättegod sås till. Smakade utsökt, men vi orkade inte äta upp dessa jätteportioner. Servicen var snabb och trevlig och för priset vi betalade får man mycket för pengarna. Kan rekommenderas varmt.

Datum för besöket: februari 2016
Tack Ingegerd B
Omdömet skrevs 25 mars 2015

Tog 20-25 min att gå hit från hotellet. Vi åt en underbar sjömatsallad till lunch med gott vin till och milk tart till dessert. Supergott. Servicen var ok.

Datum för besöket: februari 2015
Tack Ann-Kristin S

Resenärer som tittade på Seaforth tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town
Simon's Town, Cape Town

Besökt Seaforth? Berätta vad du tyckte!