“Ett måste om du besöker Durres.”
Omdöme om Kodra e Kuajve

Kodra e Kuajve
Rankad som nr 5 av 204 Restauranger i Durres
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Ett måste om du besöker Durres. Otrolig utsikt, fantastisk mat och själva anläggningen med hotell och hästar är värt ett besök i sig.

Datum för besöket: juli 2020
Tack SteffenPaulsson87

Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Uppe på en kulle med fantastisk vy över havet ligger Kodra e Kuajve. Restaurangen ligger på en hästgård. Servicen är bra och de har en omfattande meny.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 19 september 2018 från mobil enhet

Helt ok mat med bra smak. Personalen stressad, verkade väldigt irriterad på gäster runt oss när han tog beställningen. Skrev inte ner vad vi beställde och glömde då riset som beställdes in till kycklingen vilket är riktigt dåligt. Fint ställe och miljö men vi var där för att äta

Datum för besöket: september 2018
1  Tack 633linusa
Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

Jätte god mat bra pris! Hade fått en 5a om vi inte hade blivit helt bortglömda efter att vi beställt desserten.
Fina hästar som har en otrolig utsikt från sina boxplatser.

Datum för besöket: september 2018
Tack K6743FQemmaa
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk vy, god sallad med vällagade skaldjur och fisk . Med hästar i mitten av restaurangen borde vi inte varit förvånade att det landade massor med flugor på maten och i vinglasen. Boka bord inomhus om ni vill undvika flugor runt er och på maten. Bra service från äldre kypare och mindre bra service från de yngre kyparna.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Malin R

Resenärer som tittade på Kodra e Kuajve tittade också på

Besökt Kodra e Kuajve? Berätta vad du tyckte!