“Semester”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Now Larimar Punta Cana
Rankad som nummer 11 av 28 hotell i Bavaro
MiljöledarePlatinanivå
Omdömet skrevs februari 27 2017 från mobil enhet

Vi var på semester 10 dagar på now larimar. Familj med två barn 6 och 8 år. Poolområdet väldigt trevligt, bra mat med möjlighet att variera sig. God service och trevliga kul personer som jobbar där som big papi.
Det som vi tyckte var lite märkligt varför man har preferred selection som innebär nån slags exklusivitet till vissa pooler och restauranger.
Det upplevde vi bara konstigt. Att köpa till kostade en hel del och är inte värt det man klara sig bra ändå. Ska man ha olika klasser på ett hotell så ska delarna som är exklusiva vara avskilda och inte blandas med övriga delar. Vi rekommenderar hotellet för hela familjen och trivdes mycket bra men för att få 5 i betyg så ta bort det larviga med preferred selection./Skåne

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
2  Tack colobrev
Hotel Manager D, Manager på Now Larimar Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade februari 28 2017

Kära colobrev,

Tack för att du väljer oss för din familj semester i Punta Cana. Vi uppskattar att du nämner i din kommentar aspekter som tjänste fick och matställen som en del av de saker som imponerade dig.

Vi skulle vilja nämna om till Preferred Club, att detta inte innebär att skillnaden mellan gäster, och i stället för att ge gästerna ytterligare fördelar om lust.

Låt oss tillägga att det skulle vara en ära att få dig igen om du tillåter oss.

Vänliga hälsningar,

Mario Barahona
Sub- Manager

Omdömet skrevs februari 8 2016

Vi var där i januari 2016 i två veckor vädret var underbart.
Hotellet var stort men har man inte preferred club så är det inte värt pengarna då service och utbud inte känns proffsig.
Förvånansvärt mycket fokus på fest vilket inte var det vi hade hoppats på. Detta ledde till att det var svårt att sova många kvällar.
Det som gjorde vår semester verkligen minnesvärd så var det Antonio Banderas och Paula vid preferred club pool som leverade en fantastisk service.

Tips för att välja rum: köp preferred club
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
Tack Niklas H
Omdömet skrevs april 18 2015

Ett fantastiskt fint hotell, otroligt god mat på alla 7 restaurangerna, och full sysselsättning för barnen! Härlig beach och bra utflykter!
Och sist men inte minst ett mycket bra " Entertainment Team ", som gjorde både barn och vuxna lyckliga hela dagarna även kvällstid!!!
Vi var där hela familjen, 6 vuxna och 5 barn, och alla fällde en liten tår när vi var tvugna att åka hem till Sverige!

• Bodde här: April 2015, reste med familjen
1  Tack Leif S
Omdömet skrevs januari 5 2015

Vi gifte oss på detta hotell i december och är väldigt nöjda!
Rummet, städningen, maten, personalen och servicen var utmärkt! Vi blev behandlade som kungligheter under hela vistelsen och nästan varje dag väntade någon överraskning på rummet.
Vår butler Geraldino och vår servitör i bufférestaurangen Osvaldo gjorde varje dag det där lilla extra och var fantastiska med vår son.
Vi hade ett klagomål under våra 12dagar och det var att det fanns för få barnstolar i restaurangerna.
Tack för att ni gjorde vårt bröllop så speciellt! <3

• Bodde här: December 2014, reste med familjen
Tack S S
Hotel Manager N, Manager på Now Larimar Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade januari 6 2015

Dear S S
Thank you very much for sharing all your experiences in the Now Larimar hotel and thank you for choosing us for your holidays.
For us it is an honor to receive reviews from our guest more if we could read that we have managed to reach your expectations.
I am glad to know that my personnel could make your holiday memorable, specially Geraldino, and Osvaldo!.
also we take note of your suggestion about the restaurants chairs.
In the name of my whole team, let me wish you and your all the best.
Yours sincerely,
Angel Holgado
Hotel Manager

Omdömet skrevs mars 4 2014

Vi är så glada att vi valde denna hotell. Den har allt att erbjuda, bra mat (7 olika restauranger), vacker och välsköott strand som ligger precis intill hotellet, bra underhållning.
Vi var där nu i februari och det var riktigt skönt. Inte allas så mycket folk. Hotellet är stort med 646 rum med olika sektioner och det finns mycket med aktivieter att göra. Det passar för alla åldrar. Vi tog preffered club, lite lyxigare koncept med egen incheckning, butler, separat byggdnad bara för dessa medlemar, samt finns sperat pool med poolbar och strand delen bara för dessa meddelemar. Även en frukost och lunch resaurang just för dessa. Vi var mycket galda att vi tog denna uppgaderade varinater då vi hade mycket lugnare på vår del av pool samt strand.
Hotellet har en underhållnings team som består av ett gäng unga mänisskor, mycket duktiga dansare och underhållare som erbjud varje kväll men olika shower med olika tema. Mina barn 8 och 10 åriga dottrar blev jätte förtjusta i dem och väldigt ledsna när vi skulle åka hem.
Vår butler Efrain, sedan dansare Kike, Mozart Jackson, Melissa, Escerlina, Dindo, Gladys, Isis gjorde vår semstern till någon oförglömligt.
Gillar man musik, att dansa, trevlig ställe med glada och jätte tervliga mänisskor då är detta stället man ska åka till.
Passa på och gör utflykt till Saona Isla där strander betraktas av en av världens vackraste, åk och simma med delfiner, simma med sjöstjärnor...fantastisk.

Tips för att välja rum: Har du möjligte välj prefferd club room, vår var med utiskt över poolen och det var fantastisk alla ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2014, reste med familjen
Tack Amy2073
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Bavaro
0,2 km bort
Iberostar Grand Hotel Bavaro
21,8 km bort
Dreams Punta Cana Resort & Spa
Visa priser

Besökt Now Larimar Punta Cana? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Now Larimar Punta Cana

Adress: Av. Alemania S/N | El Cortecito, Bavaro, Punta Cana, Dominikanska Republiken
Telefonnummer:
Region: Karibien > Dominikanska Republiken > La Altagracia Province > Punta Cana > Bavaro
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Kasino och spel Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 9 av Lyxhotell i Bavaro
Nr 9 av Strandhotell i Bavaro
Nr 10 av Kasinohotell i Bavaro
Nr 10 av Spahotell i Bavaro
Nr 10 av De populäraste resorthotellen i Bavaro
Nr 12 av Romantiska hotell i Bavaro
Prisklass: 1 704 kr - 5 682 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Now Larimar Punta Cana 4*
Antal rum: 822
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Now Larimar Punta Cana. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Now Larimar Hotel Punta Cana
Nh Hotels Punta Cana
Nh Hotel Punta Cana
Edenh Real Arena
Edenh Real Punta Cana
Edenh Punta Cana

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?