Omdömet skrevs 19 februari 2018

Vårat andra besök på detta fina hotel, underbar strand god mat och dryck, proffsig personal, vill framhålla Guest service Alexander otroligt hjälpsam och trevlig ordnade till våra önskemål snabbt och alltid med ett leende. PS: Glöm inte att åka till Saona island.

Tips för att välja rum: Försök att få vån 2-3 vilken huskropp som helst.
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
2  Tack TommyChimpenK
Community-Princess, General Manager på Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Kära Tommy Chimpen K,

Det är tyst tröstande att lära dig om den underbara upplevelsen du hade här på Punta Cana Princess och att du hade utmärkta semestrar under vår vård.

Vi känner oss hedrade av dina komplimanger om vårt hotell, strand, mat, dryck och vår personal.

Det ger oss mycket glädje att än en gång tacka för att du beskriver den tid du spenderade här och vi hoppas kunna vara värd för ert tredje besök på Punta Cana Princess för din tredje gång.

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Haft en härlig vistelse med goda vänner. Fina rum, pool alldeles nedanför och bara några meter till stranden. Helt ok mat på bufféerna! Maten på de vanliga restaurangerna var inte så bra... Fick även äta på grannhotellets restauranger och de var bättre.
Gratis wi-fi i loungen funkade sådär. Betalade för highspeed internet som bara fungerade lite ibland. De första tredagarna funkade det på natten. Bättre de inte sagt att de fungerar...
Vi gjorde en oförglömlig utflykt med båt, track, ridning, vattenfall, paradisö mm
Den innehöll skratt, skräck, förtjusning och oförglömliga minnen. Tack papa George!

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
2  Tack Stenungsogarden
Community-Princess, General Manager på Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2018

Kära Stenungsogarden,

Det ger oss mycket nöje att förlänga vår tacksamhet till dig för att ha tillägnat dig lite tid att skriva om din erfarenhet här på Punta Cana Princess.

Vi är djupt hedrade av dina kommentarer mot vårt hotell pool, rum och maten.

Sammantaget tack så mycket för din feedback och hoppas kunna vara värd dig igen i framtiden på Punta Cana Princess.

Operationschef
Punta Cana Princess All Suites Resort och Spa

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Har nyss varit på semester i två veckor med fem kompisar. Hotellet överträffade precis alla förväntningar. Det såg precis ut som på bilderna. Servicen är den bästa jag varit med om, otroligt trevliga människor. Ett extra stort tack till the animacion crew som gjorde vistelsen ännu bättre, speciellt josé och Tonny. Även alla servitörer men speciellt tack till Oscar, Juan och De la rosa. Finns stort utval av mat. Rummen var väldigt fina och fräscha. Jag och mina vänninor kommer besöka detta underbara hotell igen nästa år.

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
1  Tack Fanny T
Community-Princess, General Manager på Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Kära Fanny T,

Vi är verkligen stolta över att läsa om den stora tiden du och dina vänner hade på din senaste vistelse här på Punta Cana Princess. Vi uppskattar verkligen din insats för att skicka en sådan detaljerad recension om vår utväg.

Det är alltid en glädje att lära oss att vi lyckades uppfylla vår huvudprincip, som inte bara är tillfredsställande utan att överträffa våra gäster förväntningar.

Tack för dina positiva kommentarer om vår mat, rum och speciellt vår personal.

Vi skulle vilja tacka dig för att du har möjlighet att flyga dina tankar om vårt hotell och vi kommer gärna gärna varmt välkomna vid ditt nästa besök i Punta Cana Princess.

Hälsningar,

Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa

Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt Hotel med mycket gästvänlig personal. Härlig strand och fint poolområde. Många resturanger att välja mellan (12 st), samt gott om tips för utfärder och sevärdigheter. 28 graders värme i fuktigt klimat. Havet bjöd på underbara salta bad där temperaturen ligger på ca 26 grader. Sköna rum och gröna härliga gräsmattor. Kan verkligen rekomendera detta hotell!

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
1  Tack Marita M
Community-Princess, General Manager på Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Kära Marita M,

Det är ett nöje att läsa om den stora upplevelsen du haft med oss på Punta Cana Princess.

Det är alltid underbart att lära oss att våra gäster kunde njuta av sin vistelse till fullo under vård och vi är verkligen tacksamma för att ha fått din goda uppfattning om vår mat, rum, strand och vår personal. Vi tackar dig väldigt mycket.

Återigen tackar vi dig för dina komplimanger på vårt hotell och vi hoppas kunna vara värd dig inom den närmaste framtiden på Punta Cana Princess.

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Underbart ställe med fantastisk mat och dryck!!
Personalen var helt underbara!
Hotellrum och poolområde kunde inte vara bättre!!
Bra utbud med fritidsaktiviteter och ett stenkast till havet.
Rent och snyggt överallt.
Rekommenderas varmt.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
2  Tack Ramona L
Community-Princess, General Manager på Punta Cana Princess All Suites Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017

beräknade Ramona L,

Vi vill uttrycka hur glada vi är över att ha fått sina åsikter om din senaste vistelse på vårt hotell i Punta Cana Princess.

Vi tackar positiva kommentarer om vår personal, service och Hotell livsmedel. Vi förstår att dessa punkter ligger de starkaste delarna av vår egendom.

Tack än en gång för era kommentarer och hoppas få se inom en snar framtid i vårt hotell Punta Cana Princess.

uppriktigt,

Gerente de Operaciones