• Fri parkering
Ocean Blue & Sand(Bavaro)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Fri parkering
Karibo Punta Cana(Bavaro)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Melia.com
Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Hotellet erbjuder gratis resa till deras egna casino ,några minuter bort från resorten.
Åk inte ditt om ni vill inte förstöra er resa.
Spelar ni poker turnering ska ni veta att lokalbefolkningen är med och dom i sin tur samarbetar med dom som jobbar där och slutet av kvällen delar på vinsten tillsammans.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
2  Tack cage84
Community-Princess, General Manager på Tropical Princess Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Dear Cage84.
Thank you for your feedback.
We appreciate that you choose our resort as your tourist destination but we regret that your experience was not as you were expecting as our main goal is trying to offer the best service of the Caribbean.
Please accept our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. However it is important to remark that the casino is an independent company who has nothing to do directly with us reason why we consider you should be a complaint directly with this company.
We would love to be your host on your next trip to Dominican Republic.
Happy holidays,
Tropical Princess.

Omdömet skrevs 22 april 2016

Kanonhotell fick ett dublettrum med tre stora sängar och två rum med underbar mat och trevlig personal som verkligen gjorde allt för att vi skulle trivas. Vädret var fantastiskt bra. Varmt på dagen och kvällen var ljummen och skön. Faktiskt så bra att vi hade avstängt både fläkt och ac på natten. Bästa semestern/resa jag gjort av alla.
Valsafari som var över förväntan och en tur i omgivningen för att se hur det såg ut utanför resevatet. Minus var ju att det var väldigt fattigt men folket var ändå så glada.

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
2  Tack Gittan50
Community-Princess, Director General på Tropical Princess Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2016

Kära gäst,

Vi är så glada av det faktum att du har delat din upplevelse på vår sida Trip, tack för att ha företräde att välja oss.

Det är väldigt viktigt för oss att veta att du har haft din vistelse på vårt hotell.

Vi uppskattar att du har delat med oss ser fram emot ditt framtida besök!

hjärt

General manager

Omdömet skrevs 14 februari 2016

Vi åkte mellan den 28 januari och den 12 februari och bodde i ett dublettrum nr 3306 som var toppen på alla sätt. Vi är jätte nöjda med allt städningen var perfekt vi hade världens bästa städerska. Det ända vi önskade oss mer av är mer varmvatten i duschen bättre personal i La Crêperie som aldrig lyckades göra rätt kaffe på 15 dagar. Lite onödigt gnälligt kanske men vi kände oss lite dumma... Det händer allt något på hotellet det finns dans på stranden, volleyboll och andra roliga aktiviteter. vi fick bästa hjälpen av en trevlig kille som hette Ramone i receptionen när vi behövde. Vi är super nöjda.

Bodde här: februari 2016
1  Tack John o Annica Ö o
Community-Princess, Director General på Tropical Princess Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2016

Kära Annica,

Vi är glada över att läsa att din tid med oss var väl Pase; Tack för att skriva denna fina genomgång av din vistelse.

Genom nackdelar, vi är ledsen att läsa att trots alla våra ansträngningar att erbjuda det bästa av någon vi vårt team inte var i Hauter dina attents. Det är säker på att vi kommer att ta din åsikt i beaktande för att förbättra.

Vi hoppas att se dig med oss.

Uppriktigt,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 12 november 2015

Vi hade en underbar vistelse på detta hotell. Personalen var mycket vänlig, leende och alltid där när det behövs. Mycket rent hotell. Stort urval av god mat av hög kvalitet.
Vi kan inte vänta tills nästa besök!

Tack Mikaela M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.fr. Visa original
Community-Princess, Director General på Tropical Princess Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2015

Dear Mikaela,

What a joy because we know that you liked our service, since our continuing efforts to be better every day highlights the only reason to work, you!

We feel so happy to be considered, shown in the fact of your wish to come back, believe also that you are part of our family and we always wait welcome to you with open arms
Thank you very much for yours beautiful mentions dedicated to our staff.

We would hope to see you again soon!

Kind Regards

Caribe Club Princess Beach Resorts & Spa

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 juli 2011

Vi kom precis tillbaka från denna semesterort, och mitt första intryck är: detta hotell har en mycket dålig kundservice. Jag menar mycket dålig kundservice.
Stranden är trevlig med skön, mjuk, vit sand, men de håller den inte ren. De har inte tillräckligt med handdukar för alla gäster, mycket oförskämd personal på stranden, de anställda är långsamma och bryr sig inte om kunderna alls. De anställda i handdukshuset var extremt okunniga.
Vår telefon i rummet var trasig alla 14 dagarna, de fixade den inte.
Vi ringde service för att få det fixat, men det hjälpte inte. Gå inte bort från anläggningen, mycket skrämmande och smutsigt. Folk med vapen runt i staden. Maten är ganska bra, du hittar något som går att äta. Om du vill köpa något, så betala inte fullt pris, pruta alltid. Mycket högljutt i anläggningen under natten - säkerhetsvakterna var värdelösa. Åk inte dit, ni blir bara väldigt besvikna.

Tack kdaliki