48 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Boka nu, betala på plats
Lol.travel
Priceline341 US$
Etrip465 US$
Omdömet skrevs 29 december 2019

Vi var 5 personer, 3 generationer, 70 till 2 år, som tillbringade 2 veckor i december 2019 på GPPC. Suveränt ställe. 3 hotellkomplex ingår och man har tillgång till aktiviteter och restauranger på samtliga ställen. Gångavstånd till allt, men orkar man inte gå finns utmärkta transporter. Bra rum med rymlig balkong. Minibar med vatten, läsk och öl, som fylldes på varje dag. 8 a la carte restauranger med suverän mat och inga problem att få ett bord. Ett flertal pooler som passar alla åldrar.
Kan varmt rekommenderas.

2  Tack bjorntjernstrom
GelsonZC, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2019

Kära Bjorntjernstrom,

Tack så mycket för din fantastiska recension! Det gör oss verkligen glada att få veta att du gillade din tid med oss och vi lyckades uppnå din tillfredsställelse. Kommentarer som din motiverar oss att fortsätta göra vårt bästa varje dag för att förbättra i alla aspekter och leverera en utmärkt service till våra gäster.

Vi ser fram emot ditt nästa besök.

Vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 25 december 2019

En fantastiskt hotell allt från omgivingen, personalen, maten och läget. Rummet var fräscht och modernt med mycket sköna sängar. Med 8 a la carte resturanger och 3 buffe resturanger så fanns det mat för alla. De som klagar på maten på detta hotell så undrar jag vad de äter hemma? Innan vi åkte hade vi läst att några tyckte personalen var otrevlig, detta var något vi inte upplevde alls, alla var alltid trevliga och tillmötesgående. Vi hade två underbara veckor i detta paradis finns absolut inget att klaga på!

Tack misoa534
SachencaN, Guest Relations Manager på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 december 2019

Dear Misoa534,

Receive warm greetings from Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa.

Our main goal is to make an unforgettable experience on the vacation of our visitors and we are glad to know that you really enjoyed your stay with us.

We work hard to meet our guest’s wills. I’ll make sure that our staff gets the recognition they deserve. Your amazing comment has been sent to our management!

We are sincerely looking forward to the pleasure of welcoming you again to our Grand Palladium and assure you that you will enjoy even superior services and facilities on your next visit.

Kind regards!

Sachenca Núñez

Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Bra hotell med varierande utbud av restauranger och pooler.
Vi bodde först i hus 69, vilket var bedrövligt eftersom de mittemot huset jobbade natten igenom med skräp tömning mm som gjorde att man blev väckt ideligen
Vi fick flytta till hus 61 vilket var mycket bättre o det gjorde att vi fick en bra semester o kunde sova utan avbrott

Tack Annkickan
SachencaN, Guest Relations Manager på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2019

Dear Annkickan,

We would like to express you our gratitude for having taken some of your precious time to review your experience at our resort. We attach great importance to the comments and suggestions of our clients.

Glad to know that the negatives were far less than the positives. We do believe that each one has the option to build their own experience and applaud that you have decided to see the positives and enjoying to the fullest what Grand Palladium Bavaro has to offer.

We thank again for your constructive observations and hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.

Kind regards,

Sachenca Núñez

Omdömet skrevs 23 november 2019

3:e gången på samma ställe, trevlig personal, bra all-inclusive, mkt att välja på i buffén,stranden är en av dom bästa i hela landet.
Otroligt stort område med små tåg som man kan ta sig runt med. Mycket aktiviteter som gör att du inte hinner bli less på 2 veckor.
Vi kommer tillbaka igen!!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack reijoniemitalo
GelsonZC, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2019

Kära Reijoniemitalo,

Vi ser fram emot ditt nästa besök.

Vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Mycket bra ställe! Härligt stort och flertalet restauranger att välja på. Här ledsnar man inte!! Ända minus är försäljarna som stå i korsningarna inne på området som måste passeras. De tar ett nej men vissa är (o)trevligare än andra. Hit kan vi mer ån gärna åka igen! Rent å frächt! Bra bra bra!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Fruhaggqvist
GelsonZC, Director de Relaciones con Clientes på Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2019

Dear Fruhaggqvist,

Thank you very much for sharing a great review of our Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa Casino, it pleased us greatly that it has been a memorable one. We are so glad that you have felt accommodated by the excellent performance done by our team.

We hope to have the opportunity to offer you our services again in the future.

Receive warm greetings from Paradise!