Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Perfekt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Therese A
1 omdöme
“Perfekt”
Omdömet skrevs 29 december 2018 för en vistelse i december 2018

Huset var precis som på bilderna och jätte trevlig hyresvärd Familjen är jätte nöjda .
Paradiset ,palmer ,turkost vatten .
Väldigt dyrt att handla här i närheten av stränderna typ som i Sverige .
Åk istället till större affärer och köp öl ,mat ”jumbo” är en stor mataffär och väldigt bra priser .

Datum för vistelsen: december 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 5 2019
Thank you very much for chosing us! It was a pleasure to meet you!
We hope to see you again!
All Best,
Amali Real Estate team
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera