Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (11 424)
Filtrera omdömen
11 424 resultat
Medlemsbetyg
9 479
1 391
377
124
53
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
9 479
1 391
377
124
53
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 11 424 omdömen
Omdömet skrevs 17 januari 2014

Vi har vid ett antal tillfällen rest till några olika hotell inom kedjan Ibdero Star. Genomgående positiva upplvelser oavsett vilket hotell. Men särskilt Ibero Star, Bavaro, Punta Cana har fastnat i våra minnen. Utöver den höga standard avseende i princip allt så fann vi en extra värme bland personalen och stället var väldigt trevligt och charmigt. Lite opretentiöst lyxigt skulle man kunna säga. Därtill fina bad i ett härligt klimat. Hit ska vi återvända.

Rumstips: Vi bodde en trappa upp i ett mycket rymligt rum, juniorsvit. Trevligt, trevligt.
Datum för vistelsen: juni 2013
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack 301kais
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen