Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
574 US$
385 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
200 US$
180 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
327 US$
229 US$
Priceline
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 264 US$/natt.

Vi analyserar priser över en 60-dagarsperiod och jämför ditt val med genomsnittspriset på liknande vistelser för att säkerställa att du får bästa möjliga erbjudande.

Karibo Punta Cana(Bavaro)(Mycket prisvärt!)
59 US$
57 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
395 US$
309 US$
Priceline
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
203 US$
130 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
190 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Ocean Blue & Sand(Bavaro)
590 US$
191 US$
Priceline
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
312 US$
195 US$
Priceline
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
390 US$
Cancelon
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Omdömen (11 003)
Filtrera omdömen
11 003 resultat
Medlemsbetyg
9 123
1 351
360
119
50
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
9 123
1 351
360
119
50
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 11 003 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QualityManagerDR, Quality Manager på Iberostar Grand Bavaro, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen