2 personer har börjat titta på detta hotell
Travelocity399 US$
Destinia.com479 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Vårt tredje besök på Hard Rock i Punta Cana blev som vanligt perfekt,
God mat och trevlig personal gör att man känner sig som hemma.
Vi spelade 10 rundor på golfbanan som ligger nära hotellet, personalen som tog emot oss var väldigt trevliga och glada, efter rundan blev vi och våra klubbor omhändertagna på bästa sätt.
Vid vårt första besök träffade vi Marcelina som är servitör vid frukost och lunch på restaurang Ciao, varje gång vi kommer tar Marcelina hand om oss på bästa sätt,
Denna gång var inget undantag, Marcelina är den servitör som alltid är glad, ger högsta service och ser alltid till att vi känner oss som en i familjen, en kram varje morgon gör att man känner sig välkommen,
Rosa som är värdinna på restaurang Ciao är också en person som alltid är glad och trevlig och otroligt välkommande.
Marcelina och Rosa är våra favoriter och vi kommer absolut tillbaka nästa år.
Detta är vårt paradis på jorden.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Lillsys
General M, General Manager på Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Tack för din entusiastisk recension Lillsys!
Vi var nöjda att läsa att Marcelina och Rosa gjorde att du behandlades som en rockstjärna ! Vi kan inte vänta på nästa besök till vårt hotell! Vagga på!
"Detta var svarade igenom på uppdrag av General Manager för Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana."

Omdömet skrevs 6 mars 2017

Ett fantastiskt hotell i paradiset.
Har tidigare besökt ett flertal öar i Karibien men detta hotell toppar allt.
Utbudet av barer och restauranger innebär att under två veckor finns egentligen inget behov av att lämna hotellområdet. Personalen är trevliga och tillmötesgående, dock är det en fördel ifall ni är spansktalande. Trots att det är ett så stort hotell så ansträngde sig personalen för att lära sig våra namn och skapa en familjär stämning.
Vi uppgradera oss till "Rock Royalty" vilket jag rekommenderar.
Hotellet erbjöd mängder med aktiviteter vilket uppskattades av våra tonårsbarn.
Härliga vågor att bada i, dock förekommer undervattensströmmar så håll koll på flaggorna.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack norrlanning73
General M, Director General på Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017

Hello norrlanning73!.
Thanks for sharing your Rockin’ experience with us by Diane A! We were truly honored to have you and your family in our hotel and that you got to feel like a true Rock Star! ! We would really love to welcome you back soon!

"This Review was responded to on behalf of the General Manager of Hard Rock Hotel and Casino Punta Cana"

Omdömet skrevs 23 december 2016

Detta är så nära paradiset man komma. Vilket hotell - här finns den bästa service och det finns otroligt många restauranger att välja på som serverar mat i toppklass. Rummen är fantastiska stora och fräscha. Ett hotell som man vill återkomma till. Du kommer inte att bli besviken.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Ekis52
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

Jag min syster och hennes dotter var här i 1 vecka. Det var det mest fantastiska paradis jag varit med om. Vädret, stränderna och framförallt poolerna var riktigt bra! Det finns restauranger för alla smaker och aktiviteter för både barn och vuxna. I barnklubben så kan man om man vill lämna barnen så de får leka hela semestern medan man själv kan ta det lugnt på stranden. De har ett jättestort gym och ett grymt spa. De har även skönhetssalong ifall man vill snygga till sig lite. Servicen på resorten var utomordentligt man kan slappa i poolen och någon kommer och ger en dricka eller mat. Roomservice som ingår 24/7 och personalen kan verkligen göra allt för att man ska bli glad. Sviterna är det galnaste jag sett yacuzzi i varje svit dusch som har plats för flera personer även olika sorters dricka på kran i sovrummet. Allt ingår och det är bara så avslappnande! Det finaste stället jag vart på! Kommer definitivt komma tillbaka hit!

Datum för vistelsen: december 2016
Tack AdamG3518
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Det bästa hotellet jag någonsin bott på! Servicen är jättebra och allt är så otroligt vackert här! Alla rum har även en jacuzzi i vardagsrummet. Det finns även ca 10 olika restauranger att välja mellan som har olika typer av vad man kan äta. Det finns även ca tjoho olika pooler och stranden är verkligen enorm.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Izabell H
HRHCPuntaCana, General Manager på Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2016

Tack så mycket för din recension, Izabell H!

Dina kommentarer är mycket uppskattat! Tack för att besluta att bo hos oss under denna semesterresa ! Att veta hur en otrolig upplevelse som du hade här gör oss verkligen glad! Alla våra Bandmedlemmar var glada att läsa din recension eftersom det är vårt mål att se till att var och en av våra gäster känner sig som vad de verkligen är för oss: Rock Stars. Vår scen är redo att ta emot ännu en gång på detta paradis. Kör på!

"Denna översyn var svarade på uppdrag av General Manager för Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana."