“strandbar på Koh Lipe”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Underbar strandbar me dfin utsikt på solnedgången. Bra priser på öl och drinkar. Personal som verkligen bryr sig om gästerna

Datum för besöket: januari 2020
Tack W555KVkennethj

Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

En liten enkel restaurang strax utanför Sofitel KRABI hotell och det vi åt var mycket vällagad och bra. Dit går vi igen.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Bengt j
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Vi var ett stort sällskap (14st) som åt middag. Trevlig personal som på de flesta ställen.
Vi fick vänta närmare 2h från att den första av oss fick sin mat tills den sista fick sin tallrik till bordet.
Dessutom blev två av oss matförgiftade (som åt samma mat )
Vi vet att det tar tid att få mat här och att organisationen inte är den bästa men vi har aldrig behövt vänta i 2h för att få in mat, det sista som kom in va dessutom en pizza!!!
Nej tyvärr, att få vänta och sedan få spendera dan efter på hotellrummet med diarré och kräkas gör inte omdömet bättre precis!!!!!

Datum för besöket: januari 2018
Tack bellaUppsala
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Åt en mycket välsmakande lunch i skuggan. Perfekt att gå iväg från hotellområdet och byta miljö. Trevlig personal, lugnt mitt på dagen under träden. Det såg lika trevligt ut på kvällen när vi gick förbi där. Mycket folk och god stämning.

Datum för besöket: december 2017
Tack Niclas L
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

All mat är gjord med kärlek och smakar fantastiskt gott. Vårrullarna är bland de bästa jag ätit! Och läget är det bästa.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Holcken

Resenärer som tittade på Sunset Bar tittade också på

Besökt Sunset Bar? Berätta vad du tyckte!