Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 600)
Filtrera omdömen
1 600 resultat
Medlemsbetyg
836
469
182
65
48
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
836
469
182
65
48
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 600 omdömen
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Jag har varit här underbarat ställen fina personal. Underbart väder varma och goda människa här finns masa aktiviteter som Zumba aerobic Melvin exelente och Ruth Franklin argelis mario juan carlos
Här finns 8 resturang med massa olika mat

Bodde här: juli 2017, reste ensam
Tack Maria Z
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hoteleshodelpa, Hodelpa Management på Emotions by Hodelpa, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017
Google-översättning

Dear Maria Z,
Thank you for choosing Emotions for your vacations in Juan Dolio. We are happy you enjoyed being with us and sharing time with our activities staff... Melvin, Ruth, Franklin, Argelis, Mario and JUan Carlos.... come back and visit us again soon!
Best regards.
Hodelpa Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 april 2017 från mobil enhet

Reste hit med mycket bra för väntningar.men blev väldigt besviken. Maten var ur usel rå kyckling, mat som värmdes upp igen dålig variation, samma mat lunch och middag. Dålig service borden han inte dukas av /på man fick duka själv vänta på dryck tills man ätit färdigt, strand restaurangen till lunch var lite bättre en den andra som middagen serverades på den var katastrof. Något som var positivt var fin strand och fint vatten. Jag rekommenderar ingen att bo på det här hotellet.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
1  Tack Ingela Tinge D
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Hõla Hõla!!

Vi har precis kommit hem från 2 härliga veckor på Emotions!
Vi är jättenöjda!!
Maten var fantastisk och vilken lyx att få grillat till lunch och middag. Stor variation och utbud, längtade varenda måltid! Fräscht och gott!
Trevligt bemötande av personal i restauranger och entertainment crew!
Ett stort leende från Ruth varje dag och fina Corpa i frukosten i restaurangen nere vid havet! Kockarna var excellenta!

Däremot kunde personalen i receptionen behöva bli smittade av de andra och bli lite mer glada eller gå en kurs i bemötande. Kändes nästan som man var till besvär när man kom och frågade nåt. Samma gällde den kvinna som man förbokade restaurangerna hos, inte serviceminded alls! Killen var bättre.

Stranden var fin och iordning!
Strandförsäljarna var där men vi var bara glada i dom, vänliga och snälla.
Att ta en massage på hotellet var inte att tänka på, DET måste dom tänka om, över 1000:- för 60min, icke att rekommendera.
Däremot tog vi flera massage borte hos strandkvinnorna. Härliga och alltid lika glada Yvonne och Nancy! Mycket okej massage! Och en kokosnöt efteråt
Vi tog en utflykt med Ocean diver till Catalina Island med guide Jackson Necy.
Vi hade en superbra dag med snorkling, excellent guidning i vattnet, mat och dans på båten efteråt! Mycket nöjda!!!!

Kafét ger vi oxå extra bra betyg!!
Så mycket och all inklusive!

Tack för en fantastisk vistelse!

Jessica & Martin "papa nuevo"
Kristensson

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Tantjessica
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hoteleshodelpa, Hodelpa Management på Emotions by Hodelpa, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017
Google-översättning

Dear Tantjessica,
Hola! Thank you for your kind words on your 2-week vacations with us at Emotions... we are happy to read that you had such a great time! We look forward to having back again here in Juan Dolio.
Best regards.
Hodelpa Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 januari 2017 från mobil enhet

Vi har precis kommit hem från en 2 veckors vistelse i Juan Dolio där vi bodde på hotell Emotions by Hodelpa. Vi är riktigt nöjda med vår semester som har innehållit allt en perfekt resa ska göra! Hotellet är rent, fräscht och nyrenoverat. God mat och en riktigt bra all-inclusive som erbjuder större utbud än många andra hotell med högre klassificering gör. Bland annat riktigt bra kaffe på en riktig barista. Goda och fina drinkar. Popcorn, nachochips och varmkorv till barnen. Personalen var helt fantastisk! Trevliga, vänliga och väldigt måna om gästernas högsta trivsel! Stor variation på rolig underhållning på dagarna vid poolen, bland annat skumparty i poolen som barnen älskade. Ett stort och speciellt tack till:
• Roky som förgyllde semesterdagarna för våra barn med dans, skoj, skratt och lek i kids club och på minidiscot på kvällarna.
• Franklin i animation team som med sitt ständiga leende, energi och positiva sätt fick alla på gott humör med hans roliga upptåg och aktiviteter.
• Dionisio som serverade oss kaffe och dricka på frukosten och maten. Dionisio är otroligt serviceinriktad och en stor tillgång för hotellet med sitt vänliga och professionella sätt. Han ser alla gäster och visste exakt hur vårt sällskap på åtta personer ville ha vårt kaffe och vad vi önskade att dricka till lunch.
• Tony som med sitt roliga och intressanta sätt berättade för oss om Dominikanska Republiken och tipsade oss om de bästa utflykterna vilket gjorde att vi fick ut det mesta av vår vistelse.
Tack Emotions by Hodelpa för två oförglömliga veckor!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Elisabet J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hoteleshodelpa, General Management EBH på Emotions by Hodelpa, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen