“Billigt ställe!”

Kök: Mexikanskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

De serverar väldigt goda veganburritos. Billig mat och man fick den snabbt. Salsan är ett måste! Gott och fräscht.

Tack Sabine S

Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Gick eftersom de hade bra rating här på Tripadvisor. Maten var helt ok, men inte fantastisk. Stället ligger lite utanför själva Cabarete. Går att promenera eller ta en motoconcho.

Tack AndersG236
Omdömet skrevs 14 februari 2016 från mobil enhet

Fräsch tacos som fanns i lite olika framföranden. Vi tog friterade mjuka bröd med fisk! Super goda och syrlig god sås!
Välj detta om du gillar koriander,
lime, fisk, bönor, grönsaker, och typ allt för man kunde välja så mycket olika!

Tack sylthallon
Omdömet skrevs 2 februari 2016 från mobil enhet

Sjuukt goda fishtacos med mkt koriander. De grillar fisken efter som vilket gör att den blir väldigt saftig. Ser inte mkt ut för världen utifrån men ett måste om man är i närheten. Humana priser!

Tack Jonathan V
Omdömet skrevs 4 februari 2015

Det bästa bemötandet jag någonsin fått på en restaurang. Med våra sista slantar fick vi en kanon måltid. 4 personer fick en stor och god måltid för 10 dollar. Snabbt, billigt och gott.

• Atmosfär
Tack EmelieA A

Resenärer som tittade på Gordito's Fresh Mex tittade också på

Cabarete, Puerto Plata Province

Besökt Gordito's Fresh Mex? Berätta vad du tyckte!