Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (501)
Filtrera omdömen
501 resultat
Medlemsbetyg
239
180
66
11
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
239
180
66
11
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 501 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ProteaHotelMosselBay, General Manager på Protea Hotel by Marriott Mossel Bay, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ProteaHotelMosselBay, General Manager på Protea Hotel by Marriott Mossel Bay, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ProteaHotelMosselBay, General Manager på Protea Hotel by Marriott Mossel Bay, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ProteaHotelMosselBay, General Manager på Protea Hotel by Marriott Mossel Bay, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ProteaHotelMosselBay, General Manager på Protea Hotel by Marriott Mossel Bay, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen