Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Ett supertrevligt ställe som (enligt mig) ligger perfekt till för löpning och vandring. Nära nationalparken men ändå en bit ifrån de ocharmiga ”huvudingångarna” till parken.
Jag hyrde tältplats två nätter (fast det egentligen var fullbokat löste hon en plats till mig) med tillgång till kök/dusch/toalett och för mig var det perfekt. Sann STF-anda med lånetofflor och vedeldad kamin. Personalen var så trevlig och tillmötesgående och den lilla fina corgin gjorde pricken över iet. Tack!

Rumstips: Jag rekommenderar för löpning och gång ”Klåverödssidan” hellre än nationalparken då parken var full av barn, hundar, turister etc.
Restyp: Reste ensam
Tack elikor01
Omdömet skrevs 3 juli 2022 från mobil enhet

Somnar snart gott i mysig stuga. Vi har hunnit med promenad till Skånes högsta utkiksplats, geocashing, grillmiddag och vedeldad bastu. Vi och barnen är mycket nöjda! Stugan och övriga lokaler är välstädade och fräscha och personalen mkt trevlig! Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack skateah
Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Trevligt vandrarhem med mysiga stugor och en charmig bastu med utsikt. Bra städade rum och mycket fika i Cafeterian. Passar för dig med hund eller barn då det finns mycket plats. Trevlig personal är det också! Rekommenderas!

Tack lullwek
Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Efter en dags underbar vandring på Skåneleden kom vi trötta och varma fram till denna oas. I Caféet fanns god hembakat fika, kall dryck och kaffe vilket var precis vad vi behövde just då. Boendet var ombonat, fräscht, hade sköna sängar, frukosten var omtänksamt förberedd till oss och allt vi behövde fanns där (till och med torkvinda, låneskor, sällskapsspel och böcker). Vi lämnade Klåveröd mätta, utvilade och redo för nästa vandringsdag.

Rumstips: Kom i tid så ni hinner med att fika i Caféet
Tack annikawilst
Omdömet skrevs 20 juni 2022

En fin miljö att koppla av i efter en dags vandring. Pernilla och hunden Elon var ytterst vänliga och tillmötesgående. Kakan till eftermiddagskaffet var toppen och kvällens bratwurst med surkål smakade utmärkt. Sedan sov vi gott i sköna sängar.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack evagoran