Agoda.com
FindHotel
Omdömet skrevs 20 juni 2022

En fin miljö att koppla av i efter en dags vandring. Pernilla och hunden Elon var ytterst vänliga och tillmötesgående. Kakan till eftermiddagskaffet var toppen och kvällens bratwurst med surkål smakade utmärkt. Sedan sov vi gott i sköna sängar.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack evagoran
Omdömet skrevs 14 juni 2022

Väldigt fräscha och fina rum i vandrarhemmet och även stugorna. Underbar miljö och nära till fina vandringsleder. Vi firade en 50-åring och alla från 79-9 hade en mysig och rolig helg uppe på Söderåsen. Tillmötesgående personal gjorde bokning och arrangerande av firandet superlätt! Vi återkommer gärna!!

Datum för vistelsen: juni 2022
1  Tack 896ulrikaa
Pernilla Colhag, Ägare på Klåveröds Logi & Café, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2022

Härligt att höra att ni hade en bra helg. Välkomna åter.

Omdömet skrevs 2 januari 2022

Mysigt fika för hela familjen efter geocachingturen i de fantastiska omgivningarna. Toppen med glutenfritt alternativ i caféet, och hundvänliga utrymmen. Att mysa framför kaminen var ett perfekt avslut på dagen. Hit kommer vi tillbaka.

Datum för vistelsen: januari 2022
1  Tack skateah
Omdömet skrevs 22 april 2021

Jag och min vännina var här en natt i april 2021. Vi gick en härlig promenad i väldigt vacker miljö. Vi var helt ensamma på vandrarhemmet, men kände oss ändå ompysslade. Frukosten var jättegod och fräsch.
Rummet och alla faciliteter var rena och fräscha.
Kan varmt rekommendera detta ställe!

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack malinr857
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Sen ankomst fungerade bra med kodlås för att komma åt rumsnyckel. Fick personligt förberedd stadig frukost p.g.a tidig avresa till Knutstorp Ring. Kaffe och ägg kokades på egen hand men i det välutrustade köket gick det snabbt.

Fräscht inomhus och mycket vackert utomhus med en porlande bäck vid ankomst. Bra mailkorrespondens inför vistelsen.

Betalade smidigt med Swish.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ludarw