“Wasaga Beach Cottage by the river”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: juli 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 14 2018
Happy to help make your stay comfortable. Thank you and hope to host you again soon. Be well.
Omdömet skrevs 8 juli 2017 för en vistelse i juli 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 12 2017
It was our pleasure to have you stay at our place, thanks for the kind words and see you again soon! :) (Rocco & Lori)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera