“God mat”

Bistro& Cafe Valvet
Rankad som nr 7 av 34 Restauranger i Sigtuna
Kök: Café
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

På Valvet så serverar man god mat i skön miljö. Trevlig personal som var mycket hjälpsamma. Går gärna hit igen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack MorganO69

Omdömet skrevs 6 juli 2020

Vi blev ganska besvikna på maten, en rätt var kall, några hade grus i sin pasta och dem glömde bort ena beställningen så vi fick vänta en längre stund mellan beställningarna, ( var ett större sällskap)
För dyrt för sådan Kvalite.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack juliasU6719CQ
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Mitt i restaurangen finns det bord för större sällskap (höga barstolar) och vid fönstren finns "vanliga" bord och stolar för 2 pers. Vi beställde vid kassan, trevlig och glad personal. Vi beställde köttbullar med potatismos, lingon och gurka 179:- och Högrevsburgare med pommes 189:-. Servitören kom med maten efter ca 10 minuter och båda rätterna fick mer än godkänt. Maten var mycket fint upplagd och var toppengod!

Datum för besöket: juni 2020
Tack storasysterhelena
Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Hittade hårstrån i maten! Mycket dåligt! Annars smakade maten bta men detta förstörde allt och gjorde mig illamående!

Datum för besöket: januari 2020
Tack O8834JHdanielc
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt bra och vällagad mat. Snabb och bra service. Rekommenderas mycket varmt! Hit vill vi tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 537g_ranh

Resenärer som tittade på Bistro& Cafe Valvet tittade också på

Sigtuna, Sigtuna Kommun

Besökt Bistro& Cafe Valvet? Berätta vad du tyckte!