“Mycket fin restaurang med trevlig personal och god mat”
Omdöme om Bistro& Cafe Valvet

Bistro& Cafe Valvet
Rankad som nr 7 av 34 Restauranger i Sigtuna
Kök: Café
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Mitt i restaurangen finns det bord för större sällskap (höga barstolar) och vid fönstren finns "vanliga" bord och stolar för 2 pers. Vi beställde vid kassan, trevlig och glad personal. Vi beställde köttbullar med potatismos, lingon och gurka 179:- och Högrevsburgare med pommes 189:-. Servitören kom med maten efter ca 10 minuter och båda rätterna fick mer än godkänt. Maten var mycket fint upplagd och var toppengod!

Datum för besöket: juni 2020
Tack storasysterhelena

Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Hittade hårstrån i maten! Mycket dåligt! Annars smakade maten bta men detta förstörde allt och gjorde mig illamående!

Datum för besöket: januari 2020
Tack O8834JHdanielc
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt bra och vällagad mat. Snabb och bra service. Rekommenderas mycket varmt! Hit vill vi tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 537g_ranh
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Besökte Sigtuna under en spontan båttur. Möts av marknad och kanonväder.
Vi bestämmer oss för lunch på Bistron& Café Valvet på rekommendation från våra vänner.
Redan i dörren möts vi upp av trevlig personal och vi gör vår beställning för att sen sitta ute och njuta i solen.
Maten, fiskgryta, pasta frutti de mare och croque monsieur, kommer in ganska snart och smakar fantastiskt bra. Vid första anblick ser portionerna små ut men visar sig fullt tillräckliga.
Vid avsaknad sv bröd till fiskgrytan går en av oss in och dom vet precis vilket bord och självklart får vi bröd. Bara säg till om mer om vi vill ha.
Tyvärr var inte naturen med oss denna dag med väldigt mycket envisa getingar, med hund kunde vi inte gå in.
Vi kommer tillbaka :)

Datum för besöket: september 2019
Tack Tiina S
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Käka bland de bästa luncherna vi ätit. Gös o lammfärsbiffar. Bra tillagat o goda smaker. Inte de största portionerna men ok. Personalen otroligt trevliga o tillmötesgående. Lyhörda o snabba. Här äter vi gärna igen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack B9408ACevab

Resenärer som tittade på Bistro& Cafe Valvet tittade också på

Sigtuna, Sigtuna Kommun

Besökt Bistro& Cafe Valvet? Berätta vad du tyckte!