Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Mycket fin gammal miljö.
Traditionellt julbord på kvällen som var bra.
Rum enkla, rena och bra.
Frukosten dålig. Stängde kl 1000, men redan kl 930 var det tomt på mycket. De ville inte fylla på av bla bacon, äggröra, frukt mm, då de snart skulle stänga. Ändrade dock beslutet och ställde fram mer mat.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack chriztil
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Faktiskt en av de bästa hotellfrukostar jag ätit! Stor variation av både varm och kall mat. Det saknades ingenting alls, det fanns t o m våffeljärn. Lugna, fina lokaler, och man kunde sitta både inomhus och utomhus.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack markisinnan
Omdömet skrevs 4 september 2019

Lunchen var buffe och smakade bra. Saknade något efter maten kaka eller en mini dessert.
Miljön är det bästa när det går att sitta ute. Rosor och fontän. Det var en av de sista sommardagarna.
Priset 190 kr är i överkant för det som erbjuds.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 991HB
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Tillbringade en underbar natt på hotell Sigtunastiftelsen. Rummet var charmigt och trevligt. Personalen var hjälpsam och proffsig. Atmosfären på hotellet var mysig och trevlig. Vi åt även på hotellet, en sagolikt god räksmörgås till det drack vi vin. Till efterrätt åt vi glass och Irish coffee. Måste även berömma kyparen en otroligt sympatisk och trevlig herre med en otrolig servicekänsla. Så ett hotell med allt man önskar sig av charm, mys och service.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 754pasit
Karin A, Manager på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2019

Hej,

Tack för att ni tog er tid att skriva några rader om er vistelse hos oss och ett stort tack för den fina recensionen, det uppskattas verkligen, speciellt av kyparen i restaurangen. Det gläder oss att ni hade en så bra vistelse och vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaks till oss snart igen, ni är varmt välkomna.

Vänliga hälsningar Karin

Omdömet skrevs 18 maj 2019

Sigtunastiftelsen är en arkitektonisk upplevelse. Byggt för mer än 100 år sedan rymmer det många spännande utrymmen, möblerade med klassiska möbler i fin omgivning. Lägg därtill god mat och perfekt service så har du en mycket prisvärd pärla att besöka i charmiga Sigtuna,

Rumstips: Alla rum har fin utsikt åt olika väderstreck.
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Eva N
SaraK4451, Försäljningschef på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Tack för ditt fina omdöme Eva.
Varmt välkommen tillbaka!
Vänligen / Sara Klingberg