Omdömet skrevs 15 maj 2019 från mobil enhet

Historiens vingslag hörs nästan i Sigtuna! Sigtunastiftelsen är en underbar plats att tillbringa några dagar på. Rummen är relativt enkla men fullt tillräckliga. Servicen bra, personalen jätte trevlig. Frukost, lunch och middag finns varje dag, super gott! Fina konstutställningar.
Gratis parkering, buss utanför grinden, nära Arlanda, gångavstånd till Sigtuna centrum.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack kickin2017
SaraK4451, Försäljningschef på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att ni hade det bra hos oss.
Varmt välkommen tillbaka!
Vänligen / Sara Klingberg

Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

En fantastisk plats med rofylld atmosfär och kärlek i designen av varje rum. Känns att det byggts för kontemplation med fantastisk klosterträdgård. Vi tog vår gamla mamma o pappa hit och firade pappas födelsedag med övernattning och väldigt god trerätters. Lugnt och avkopplande och mysigt. Jag bodde i Biskopens rum, ett hörnrum med utsikt åt flera håll inkl balkong. Grönska, vackra byggnader och Mälarens vatten. Lika fint som ett italienskt kloster eller palats! Rekommenderas verkligen - om du hellre vill prata o umgås än partaja!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 594katarinam
Karin A, Manager på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2019

Hej Katarina,

Det gläder oss oerhört att ni hade en härlig vistelse hos oss. Precis så som du beskriver det är målet att alla våra gäster ska känna. Att få uppleva lugnet och rofylldheten som sitter i väggarna och att samtalet ska stå i centrum har alltid varit Sigtunastiftelsens syfte.

Vi hoppas få möjlighet att önska er välkomna tillbaka till oss igen vid ett annat tillfälle och tack för att du tog dig tid att skriva några rader om oss här på Tripadvisor.

Vänliga hälsningar
Karin och övrig personal

Omdömet skrevs 14 mars 2019

Jag har under hösten 2018 och i februari 2019 bott 3 gånger på Sigtunastiftelsen. Detta är ett bra boende med relativt små rum men det är fullt tillräckligt ändå. Rummen är välstädade och bra att bo i.
Maten som vi fick var alltid underbart god.
Personalen var alltid hjälpsamma och servicemedvetna.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Anders N
Omdömet skrevs 2 mars 2019

Vacker plats att bo på. Mysig miljö. TV saknas på rummen. Välstädat. God mat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Helt ok rum, charmigt med gamla stilar.Rummet var tyvärr väldigt lyhört. Men här kan vi bo igen.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Susanne F
SaraK4451, Försäljningschef på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2019

Tack för din feedback! Varmt välkomna tillbaka!
Vänligen /Sara Klingberg

Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Vacker och anrik byggnad med mycket historia. Otrolig vacker utsikt från Biskopens rum på fjärde våningen. Trevlig balkong. Rummet helt ok, men ingen mysfaktor.Luktade dock avlopp på toaletten. Ovanligt att rummen inte har TV.

Bra sängar och god frukost.

Fantastisk trädgård i innergården.
Härlig andlig atmosfär med kapell inne på hotellet.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Jaana71
Karin A, Manager på Sigtunastiftelsen, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2019

Hej,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension, ledsen att du upplevde lukt på toaletten, men tack för att du uppmärksammade.
Varmt välkommen tillbaks till oss vid ett annat tillfälle.

Vänliga hälsningar
Karin