Travelocity
FindHotel
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Inte en avkopplande vistelse och inte ett ställe som jag tycker motsvarar ett hotell i denna klass.

Otroligt lyhört mellan rummen och mycket ljud från restaurangen.
Matos från restaurangen som kom in i rummet via ventilationssystemet.
Med mera….

Inte ett hotell vi kommer att besöka igen

Trevlig personal och bra parkeringsmöjligheter

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Jessica_havre
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2021

Hej Jessica.
Vad tråkigt att läsa om din upplevelse. Jag skulle så gärna vilja vet vad som gått fel.. vad middagen god, servicen mm?
Denna helg hade vi olyckligt fel på tilluften i huset och detta gjorde att oss drogs upp i tre av våra rum på våning ett där jag gissar att ni bodde. Talade ni med mina kollegor på plats om detta? Maila mig gärna lite mer detaljer så vi kan gå till botten med vad som skett, våra gäster brukar nästan alltid ge sin upplevelse högt betyg som du kan se tydligt här på sidan, men tyvärr har något gått helt fel och det ber vi så mycket om ursäkt för. Kontakta mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se
Mvh Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Det här är verkligen ett fantastiskt ställe. Jag uppfattade personalen som mycket uppmärksam och väldigt trevlig. Det är ett Vackert hotell med vackra och smakfulla inredningsdetaljer. Restaurangen har helt Makalös mat. Mycket god service.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Spunk197005
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2021

Tusen tack för er fina recension, vad roligt att ni trivdes så fint hos oss!
Hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Varma hälsningar Caroline Folkesson Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Personlig bemötande där receptionisten kom ihåg våra namn. Fina fräscha rum, underbar utsikt. Väskorna vi lämnade in innan vi hade tillgång till rummen var sedan uppburna till rummen. Fantastisk frukostbuffé med ur-frasiga våfflor som man gräddar själv.

Rumstips: Parkering ingår.
Datum för vistelsen: oktober 2021
1  Tack xantippax

Ljuvlig läsning, tusen tack för er fina recension, inget gör oss gladare än nöjda gäster! Hjärtligt välkomna tillbaka till oss! Varma hälsningar Caroline Folkesson Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vår vistelse övernattning med erbjudande om trerätters middag att välja fritt från menyn. Allt var otroligt gott och rikliga portioner. Mycket behaglig matsal med utsikt över vattnet. Glada och trevliga serveringspersonal som såg alla gäster. Innan middagen tog vi en drink på uteterassen och även där trevlig personal som även kunde göra drinkar.
Trevligt bemötande i receptionen när vi kom, passerade förbi och checkade ut. Mysiga rum med sköna sängar, toalett med dusch i gammaldags stil men inget för en storvuxen person.
Mycket bra frukost där det lilla extra med ett glas bubbel alkoholfri av bästa kvalitet Richard Juhlin .
Vi sätter högsta betyg på allt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack evabritt2016
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2021

Underbar läsning, tusen tack att ni besökt oss. Inget gör oss gladare än nöjda gäster!
Hjärtligt välkomna tillbaka till oss, vänliga hälsningar Caroline Folkesson Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra:
Läget, frukost, resturang, storlek på rummet, parkering till hotellet, reception, livemusik kvällstid, möjlighet och närhet till bad, morgonrock + tofflor i rummet, trevligt promenadstråk
Mindre bra:
Dåligt med avställningsytor i badrum
Ingen AC

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Pernillskii
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021

Tack för det fina betyget! Vad roligt att ni trivdes så bra hos oss. Gällande AC så kan jag rekommendera våra deluxrum vid nästa besök, de har samtliga AC.
Varmt välkomna åter till oss!
Hälsningar
Caroline F Levin med kollegor