Priceline
Travelocity
Omdömet skrevs 16 november 2020

Fint, stort rum med utsikt över Mälaren. Lite kallt, trots försök att öka på värmen. Väldigt bra afternoon tea med söta och salta munsbitar. Blev rejält mätt. Gav förhoppningar inför middagen. Men, tyvärr infriades inte förväntningarna. Fyrarätters meny där endast efterrätten smakade något. Började fundera på om vi fått Corona. Hittade inga utlovade smaker i förrätter och varmrätter. Till detta serverades det snålaste vinpaket vi sett någonstans. 450 kr för ca: 2 dl vin fördelat på tre vita viner och ett dessertvin. Kvällen räddades av bartendern som blandade några utmärkta gin & tonics. Frukosten var ok, men inte minnesvärd. Jag rekommenderar boendet, men maten en besvikelse.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack PerS970
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2021

Hej Per. Vad roligt att ni uppskattade vårt vackra hotell och det klassiska afternoon tea i loungen. Jag blir lite brydd över er uppfattning av middagen, om ni har möjlighet att maila mig lite tankar kring detta så skulle jag uppskatta det mycket (caroline@sigtunastadshotell.se). Maten brukar (som du säkert sett här på tripadvisor) rosas & få så mycket beröm.
Tack att ni tog er tid att hjälpa oss att ständigt bli bättre!

Med vänlig hälsning Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Remomenderas för en mysig helg med närhet till Stockholm. Dock kan man ha bättre ordning på frukosten, där faten/skålarna gapade ganska tomma då vi valde sen frukost. Trots det, så ni som är nyfikna på en småstad nära Storstan, prova Statt i Sigtuna.

Tack GlobeTrotting671295
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Tack för er recension och att ni hjälper oss att bli bättre! Självklart ska det inte vara slut på faten, tack för att ni säger till. Hjärtligt välkomna tillbaka.
Hälsning
Caroline F Levin

Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Maten var fantastisk, kocken gjorde sitt jobb och visste vad han/hon håller på med. Sotad lax med färskpotatis och pepparrot dressing är inte lätt. Härligt att sitta i lounge efter maten för att dricka kaffe i en lugn och trevlig miljö.

Tack Aroundtheglobealone
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Tusen tack för dessa fina ord om er upplevelse, inget gör oss gladare än nöjda gäster.
Hoppas vi ses snart igen, hjärtligt välkomna!
Mvh
Caroline Folkesson Levin

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Firade med familjen. Fick mycket bra service hela dagen och kvällen. Maten var mycket god. Vi kunde sitta kvar sent och umgås och ta en drink från baren. Frukosten var också mycket bra. Hotellmiljön bidrar mycket till att man trivs så bra. Sigtuna är en mysig liten ort med små butiker och flera café och restauranger.

Rumstips: Valde ett rum med utsikt över Mälaren, mycket trevligt.
Tack Katarina B

Underbar läsning, stort tack för din fina recension av er vistelse.
Jag ska hälsa alla kollegor. Hjärtligt välkomna tillbaka, hälsningar
Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på hotellet. Möjlighet att boka spabad o bastu med frukt och smoothie, kan rekommenderas.
Trerättersmiddag som var mycket bra. Torskryggen var helt fenomenal. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 3tommyn

Tack snälla för dina fina ord, det gläder oss verkligen!
Vi strävar alltid efter att bli bättre och bättre, vad skulle gjort annorlunda för att få 5 av 5 i er betygsättning?
Maila mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se .
Stort tack och hjärtligt välkomna åter!
Hälsningar
Caroline Folkesson Levin'