Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Remomenderas för en mysig helg med närhet till Stockholm. Dock kan man ha bättre ordning på frukosten, där faten/skålarna gapade ganska tomma då vi valde sen frukost. Trots det, så ni som är nyfikna på en småstad nära Storstan, prova Statt i Sigtuna.

Tack GlobeTrotting671295
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Tack för er recension och att ni hjälper oss att bli bättre! Självklart ska det inte vara slut på faten, tack för att ni säger till. Hjärtligt välkomna tillbaka.
Hälsning
Caroline F Levin

Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Maten var fantastisk, kocken gjorde sitt jobb och visste vad han/hon håller på med. Sotad lax med färskpotatis och pepparrot dressing är inte lätt. Härligt att sitta i lounge efter maten för att dricka kaffe i en lugn och trevlig miljö.

Tack Aroundtheglobealone
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Tusen tack för dessa fina ord om er upplevelse, inget gör oss gladare än nöjda gäster.
Hoppas vi ses snart igen, hjärtligt välkomna!
Mvh
Caroline Folkesson Levin

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Firade med familjen. Fick mycket bra service hela dagen och kvällen. Maten var mycket god. Vi kunde sitta kvar sent och umgås och ta en drink från baren. Frukosten var också mycket bra. Hotellmiljön bidrar mycket till att man trivs så bra. Sigtuna är en mysig liten ort med små butiker och flera café och restauranger.

Rumstips: Valde ett rum med utsikt över Mälaren, mycket trevligt.
Tack Katarina B

Underbar läsning, stort tack för din fina recension av er vistelse.
Jag ska hälsa alla kollegor. Hjärtligt välkomna tillbaka, hälsningar
Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på hotellet. Möjlighet att boka spabad o bastu med frukt och smoothie, kan rekommenderas.
Trerättersmiddag som var mycket bra. Torskryggen var helt fenomenal. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 3tommyn

Tack snälla för dina fina ord, det gläder oss verkligen!
Vi strävar alltid efter att bli bättre och bättre, vad skulle gjort annorlunda för att få 5 av 5 i er betygsättning?
Maila mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se .
Stort tack och hjärtligt välkomna åter!
Hälsningar
Caroline Folkesson Levin'

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Staden är väldigt vacker. Vi strosade runt, njöt av byggnaderna, de historiska husen, tog en skön promenad nere vid hamnen och betraktade den underbara naturen. Och trots det regniga vädret var det en lugn och behaglig vistelse allt igenom.. En stad helt i min smak.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 788hannanr

Vad roligt att ni trivdes i vår fina lilla stad! Hoppas er vistelse hos oss var lika positiv. Hjärtligt välkomna tillbaka!
Mvh
Caroline Folkesson Levin