Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på hotellet. Möjlighet att boka spabad o bastu med frukt och smoothie, kan rekommenderas.
Trerättersmiddag som var mycket bra. Torskryggen var helt fenomenal. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 3tommyn
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack snälla för dina fina ord, det gläder oss verkligen!
Vi strävar alltid efter att bli bättre och bättre, vad skulle gjort annorlunda för att få 5 av 5 i er betygsättning?
Maila mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se .
Stort tack och hjärtligt välkomna åter!
Hälsningar
Caroline Folkesson Levin'
Hotellchef

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Staden är väldigt vacker. Vi strosade runt, njöt av byggnaderna, de historiska husen, tog en skön promenad nere vid hamnen och betraktade den underbara naturen. Och trots det regniga vädret var det en lugn och behaglig vistelse allt igenom.. En stad helt i min smak.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 788hannanr

Vad roligt att ni trivdes i vår fina lilla stad! Hoppas er vistelse hos oss var lika positiv. Hjärtligt välkomna tillbaka!
Mvh
Caroline Folkesson Levin
Hotellchef

Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Jag och min man fick ett väldigt bra völkomnade av den trevliga kvinnan i receptionen.Hotellet har en vacker byggnad med fina glasveranda och vackra rum .Vi fick ett fint fräscht rum med fin sjöutsikt .Tyvärr blev vår resturangupplevelse inte lika bra .Vi frågade efter ett avskilt bord med avstånd men fick ett bord mitt i resturangen nära en barnfamilj där barnen sprang runt vårt bord hela tiden .Vi fick dock byta bord till en lugnare plats när vi bad om det .Våra för rötter var goda men huvudrätterna var inte lika bra .Bordservicen var inte så bra .När vi senare på kvällen bad om att få sitta och ta ett glas vin i hotellets fina sällskapsrum fick vi först beskedet att dom stängt kassan trots att dom skulle ha öppet till kl 23:00 och fick ett mindre trevligt bemötande .Nör vi sa att vi var hotell gäster så fick vi med besvär beställa dryck till sist .Det är ett fint hotell det hör men servicen från resturangen bör förbättras .

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack Mandy_Wine_Dine

Hej Mandy.
Tack för att du tog dig tid att skriva en recension av ditt besök hos oss. Självklart beklagar vi att upplevelsen i vår matsal inte blev den du önskade. Självklart tar vi dessa saker till oss och ser över våra rutiner, något har gått helt fel här. Vår bar är öppen så länge hotellgästerna är vakna till senast kl. 02, efter det hänvisar vi till rummets minibar. Detta har inte fungerat vid ert besök och jag tackar för att du upplyser oss om detta.
Tack för att ni hjälper oss att ständigt bli bättre.
Mvh Caroline Folkesson Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 24 mars 2020 från mobil enhet

En fantastiskt god lunch med strålande sjöutsikt. Denna dag sotad regnbåge med rödbetsmos. Perfekt efter långpromenad längs vattnet. Rekommenderas varmt! Ser fram emot att komma tillbaka i sommar och sitta på verandan,

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack U1511NVmariah
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2020

Tusen tack, vad roligt att ni var så nöjda. Ett hjärtligt tack för att ni besöker och stöttar oss i denna svåra tid. Med vänlig hälsning, Caroline F Levin Hotellchef.

Omdömet skrevs 5 mars 2020

Personal och mat var toppen i en historiskt miljö. Lagom stort hotell för att bo bekvämt mitt i en historisk stad. Jag besöker hotellet sedan august 1976, då jag flyttade till Uppsala och har alltid varit mycket nöjd.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Kari K
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2020

Tack snälla för dina fina ord, vi blir såå glada när gäster berättar om sina upplevelser. Hjärtligt välkomna tillbaka till oss! Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef