Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Staden är väldigt vacker. Vi strosade runt, njöt av byggnaderna, de historiska husen, tog en skön promenad nere vid hamnen och betraktade den underbara naturen. Och trots det regniga vädret var det en lugn och behaglig vistelse allt igenom.. En stad helt i min smak.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 788hannanr
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vad roligt att ni trivdes i vår fina lilla stad! Hoppas er vistelse hos oss var lika positiv. Hjärtligt välkomna tillbaka!
Mvh
Caroline Folkesson Levin
Hotellchef

Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Jag och min man fick ett väldigt bra völkomnade av den trevliga kvinnan i receptionen.Hotellet har en vacker byggnad med fina glasveranda och vackra rum .Vi fick ett fint fräscht rum med fin sjöutsikt .Tyvärr blev vår resturangupplevelse inte lika bra .Vi frågade efter ett avskilt bord med avstånd men fick ett bord mitt i resturangen nära en barnfamilj där barnen sprang runt vårt bord hela tiden .Vi fick dock byta bord till en lugnare plats när vi bad om det .Våra för rötter var goda men huvudrätterna var inte lika bra .Bordservicen var inte så bra .När vi senare på kvällen bad om att få sitta och ta ett glas vin i hotellets fina sällskapsrum fick vi först beskedet att dom stängt kassan trots att dom skulle ha öppet till kl 23:00 och fick ett mindre trevligt bemötande .Nör vi sa att vi var hotell gäster så fick vi med besvär beställa dryck till sist .Det är ett fint hotell det hör men servicen från resturangen bör förbättras .

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack Mandy_Wine_Dine

Hej Mandy.
Tack för att du tog dig tid att skriva en recension av ditt besök hos oss. Självklart beklagar vi att upplevelsen i vår matsal inte blev den du önskade. Självklart tar vi dessa saker till oss och ser över våra rutiner, något har gått helt fel här. Vår bar är öppen så länge hotellgästerna är vakna till senast kl. 02, efter det hänvisar vi till rummets minibar. Detta har inte fungerat vid ert besök och jag tackar för att du upplyser oss om detta.
Tack för att ni hjälper oss att ständigt bli bättre.
Mvh Caroline Folkesson Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 24 mars 2020 från mobil enhet

En fantastiskt god lunch med strålande sjöutsikt. Denna dag sotad regnbåge med rödbetsmos. Perfekt efter långpromenad längs vattnet. Rekommenderas varmt! Ser fram emot att komma tillbaka i sommar och sitta på verandan,

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack U1511NVmariah
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2020

Tusen tack, vad roligt att ni var så nöjda. Ett hjärtligt tack för att ni besöker och stöttar oss i denna svåra tid. Med vänlig hälsning, Caroline F Levin Hotellchef.

Omdömet skrevs 5 mars 2020

Personal och mat var toppen i en historiskt miljö. Lagom stort hotell för att bo bekvämt mitt i en historisk stad. Jag besöker hotellet sedan august 1976, då jag flyttade till Uppsala och har alltid varit mycket nöjd.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Kari K
Caroline Folkesson Levin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2020

Tack snälla för dina fina ord, vi blir såå glada när gäster berättar om sina upplevelser. Hjärtligt välkomna tillbaka till oss! Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Sigtuna Stadshotell är ett mysigt och charmigt hotell mitt i Sigtuna. Vi var på Afternoon Tea. Servicen var utmärkt och även det tilltugg som serverades. Miljön är mycket trevlig. En detalj som hotellet borde ta till sig är att man borde servera te i en servis som behåller värmen. I övrigt var det mycket bra.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Scandinavian01
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Tack för din fina recension, visst är det mysigt med afternoon tea! Jag vill även tacka för din återkoppling ang tekannorna. De vi använder är gjorda för att ge maximal smak av teet men självklart kan porslinet göra att värmen försvinner snabbare än godsakerna räcker. Kommer ni till oss igen så tveka inte om att be att få in nytt varmt te om ni sitter och njuter en lång stund, det ingår självklart i priset. Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef