TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Något upprustat, utan uteservering tog vi bord inne och beställde kalv. Menyn är begränsad om än intressant, maten vällagad, men som modet föreskriver, bör man inte vara allt för stor i maten. Minst två rätter rekommenderas nog.

Kalven var god och spännande med dill och betor.
Trevlig och serviceinriktad perrsonal och fin utsikt över Mälaren.

Tack peteva61
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2019

Hej Peter.
Vad roligt att ni valde att besöka oss. Tack för dina åsikter som hjälper oss att ständigt förbättras. Jag funderade lite på om du missade vår uteservering, vi har en stor uteplats med soffor och matbord med bästa utsikt över Mälaren som har ca 70 platser.. dock är uteköket bara ett serveringskök så maten kommer från vårt innekök även om man väljer att sitta ute.
Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åt på vår middag först råraka. Det var för oss en ny och god upplevelse. Som huvudrätt hade vi matjessill. Det var en besvikelse. Fyra små skivor särgårdslimpa stekta för mycket. På dem tolv stycken för saltiga sillbitar, creame fraiche och smältade smör. På vår begäran fick vi potatis, men vi måste betala extra. Personalen var angenäm och vänlig.

Tack Pyry1964

Hej.
Stort tack för din återkoppling, det är detta som hjälper oss att ständigt bli bättre.
Jag ska omgående ta upp er upplevelse av portionsstorleken med köksmästaren.
Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Något dyrt kanske men väldigt god mat,vi åt 6 rätters! Väldigt mättande trots att det var lite på varje tallrik! Även bra frukostbuffé. Och som sagt bra service och trevliga rum. Vi bodde i rummen mot vattnet.

Tack mickekarl58

Tack för underbara ord om er upplevelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 3 juli 2019

Stadshotellets restaurang har en underbar utsikt över mälaren. Lokalen är ljus och trivsam med fin linnedukning.
Både nässelsoppan med vaktelägg samt skagentoasten höll hög klass. Så gjorde även Torskryggen som hade mycket smak, fina vita skivor och såsen var härlig. Ska vi klaga på något så kunde Torsken varit något mindre salt. Kunnig kypare som även var duktig på vinutbudet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack stere971
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2019

Tack att ni var våra gäster och för den fina recensionen. Vad härligt att ni hade en så fin upplevelse, och tanken om torsken tar jag med till vår köksmästare. Tack att ni hjälper oss att ständigt bli bättre.
Trevlig sommar! Hälsning Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Vi hade bokat hotellets ”Midsommarpaket” och blev väldigt nöjda!
En bra trerättersmeny, där allting smakade gott.
Ett litet minus var bara att vi fick vänta en halvtimme innan vi fick beställa vin, men annars inget att klaga på.
Mycket trevlig personal, både i restaurangen och i receptionen!
Rummet var rent och fräscht.
Sängarna var sköna.
Bra frukostbuffé!
Vi kommer definitivt komma tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Compass794881
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Hej och tack för er fina recension.
Vi är så glada att ni trivdes hos oss. Jag beklagar att ni fått vänta på er dryck, jag har pratat med ansvarig i matsalen som självklart beklagar er väntan. Restaurangen var fullbokad och vi hade dubbla sittningar på serveringen denna midsommarafton och detta har tyvärr orsakat er väntan, vilket är beklagligt.
Stort tack och hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning Caroline Folkesson Levin, Hotellchef